چت مشاوره آنلاین رایگان-مشاوره آنلاین-۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷

چت مشاوره آنلاین رایگان-مشاوره آنلاین-۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷

امروز حالم خیلی بد است و نیاز دارم که با یک روانشناس مشاوره داشته باشم. اما الان شرایط بیرون رفتن از خانه را ندارم. از طرفی یک روانشانس خوب را از کجا پیدا کنم که بتونم برم پیشش و باهاشون جلسه داشته باشم. از طرفی مگه انقدر راحتته که همینطوری یکی رو پیدا کنم وبرم پیش روانشناس؟ ! یک مورد دیگر هم هست اینکه در جایی که ما هستیم تا اونجایی که من شنیدم روانشناس خوبی نیست ! حالا نمیدونم واقعا چکار کنم ؟
این قسمتی از گفتگوی درونی فردی است که نیاز به این دارد که با یک روانشناس گفتگو داشته باشد. شاید قبل از کرونا واژه روانشناس آنلاین خیلی غریب و نا مانوس بود و اصلا برای کسی پذیرفته نبود که بصورت تلفنی با کسی صحبت کند یا از طریق شبکه های مجازی با کسی صحبت کند. اما با شروع کرونا و عدم ارتباط مستقیم افراد، یک شکل جدیدی از رابطه شکل گرفت که این موضوع در خیلی از حیطه ها و جنبه های زندگی خودش را نشان داد و انهم بستر آنلاین بود. این موضوع در حیطه های اموزشی، درمانی ، شغلی و … گسترده شد. بصورتی که مدارس و دانشگاهها و آموزشها بصورت آنلاین انجام گرفت. کارها بصورت آنلاین شد. قسمتی از کارهای درمان نیز به صورت آنلاین انجام گرفت. یکی از این درمانها، خدمات روانشناسی بود که خیلی خوب جای خود را باز کرد و خیلی از افراد که بخصوص در مورد موضوعات مختلف در دوران کرونا به مشکل برخود می کرند میتوانستند خدمات مشاور روانشناسی انلاین دریافت کنند و خیلی هم برایشان سودمند بود. یعنی فرد در منزل، درمحل کار و … هست و نیاز به مشاوره دارد و با یک سرچ ساده در گوگل یا شبکه های اجتماعی روانشناسی که بتواند به او کمک کند را پیدا میکند و درخواست مشاوره میدهد و بعد از طی مراحل ساده ای میتواند با روانشناس و مشاور صحبت کند و در مورد مشکلات خود بصورت انلاین صحبت کند .

مشاوره آنلاین

اگر مایلید بیشتر در مورد خدمات آنلاین بدانید اینجا کلیک کنید

مشاوره روانشناسی آنلاین با چت

یکی از روشهایی که بعد از کرونا خیلی رایج شده مشاوره روانشناسی انلاین با چت است. امروزه گوشی همراه یکی از وسایل ضروری هر فردی است که در دسترس است و زماینکه مشکلی دارد میتواند با یک سرچ ساده یک روانشناس و مشاور را پیدا کند که با او ارتباط برقرار کند .
مسئله ی بعدی این است که گاهی اوقات فرد بنا به دلایلی امکان تماس صوتی یا تصویری را ندارد و در نتیجه خیلی تمایل دارد که در مورد موضوع خود بصورت چت صحبت کند .
خب قاعدتا این روش هم یکی از روشهای ارتباطی است که میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.
لازم بذکر است که مشاوره با چت یک روش است که برای مشکلات سطحی میتواند مورد استفاده قرار بگیرد و شاید که اثر بخشی هم داشته باشد. اما برای مشکلات جدی بهتر است که بصورت صوتی ارتباط برقرار شود تا راحتتر بتوان گفتگو و مبادله کلمات را داشته باشیم.

مشاوره آنلاین

بهترین مشاوره و رانشناس آنلاین

قاعدتا وقتی که ما در اینترنت به جستجوی یک مشاور و روانشناس هستیم، قصدمان این است که بهترین مشاور و روانشناس انلاین را پیدا کنیم. در اینجا مایلم برای شما ویژگی های بهترین مشاور و روانشناس را برای شما بیان کنم .
داشتن مجوز رسمی برای درمانگر بودن : اولین شرطی که یک مشاور و روانشناس باید داشته باشد داشتن مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره است. این یک فاکتور خیلی مهم است برای اینکه شما دوست عزیزی که به دنبال روانشناس هستید بتوانید که متوجه شوید که ایا بایک متخصص صحبت میکنید یا با فردی ک خودش را در قالب یک روانشناس معرفی کرده است .
گذرندان دوره های تخصصی : موضوع دیگر این است که فردی که مشاوره میدهد باید دوره های تخصصی برای ان موضوعی که مشاوره میدهد را دیده باشد چرا که واقعا درمان کار راحتی نیست و نیاز به مهارت و دانش تخصصی دارد .
رازدار باودن : یکی دیگر از شرایط بهترین مشاور وروانشناس این است که راز دار باشد و شما بتوانید به راحتی و درکمال ارامش با او صحبت کنید و مطالبتان را درمیان بگذارید
همدلی داشتن : از ویژگیهای دیگر همدلی بالا است. زمانیکه یک فردی به درمانگر مراجعه میکند قطعا مشکلاتی دارد و این موضوع نیاز به همدلی دارد که اگر یک روانشناس و مشاور این کار را انجام بدهد مراجع احساس خوبی خواهد داشت .
داشتن مهارتهای ارتباطی موثر : یک درمانگر خوب باید مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشد تا بتواند با شما دوست عزیز ارتباط برقرار کند .
شرایط دیگر : داشتن صبر ، ذهن باز ، درونگری بالا ، صداقت و … نیز از دیگر ویژگی های بهترین روانشناس و مشاور انلاین است .

چت مشاوره آنلاین رایگان چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد؟

مشاوره را گاهی اوقات رواندرمانی هم از آن یاد میکنند، فرایندی است که از طریق آن مراجعین در یک محیط امن ، دلسوزانه و محرمانه با روانشاس یا مشاور خود صحبت میکند و آموزش می بیند. مشاوره میتواند بصورت فردی یا گروهی باشد. در فرایند مشاوره به فرد کمک میشود که بین خودش و رابطه اش با واقعیت خارجی تمایز قائل شود. گاهی می توان بصورت چت مشاوره آنلاین رایگان با این نوع روش درمان آشنایی پیدا کرد.

در خصوص اهداف مشاوره میتوان گفت که بین متخصصین اهداف یکسانی وجود ندارد وهر متخصص با توجه به ارزشها و نگرشها و  آموزشهایی که درمانگر داشته را به مراجع خود پیشنهاد میدهد .اما موردی که همه ی مشاوران با ان معتقدند این است که مشاوره باید به تغییر مناسب در رفتار مراجع به منظور ایجاد زندگی مفید تر و سودمند تر و رضایت بخش تر بیانجامد. افزایش خودشناسى و رشد همه‌ جانبه، آموزش شیوه‌هاى صحیح تصمیم‌گیری، ارضاء نیازها، و حل مسأله از اهداف مشاوره محسوب میشود. و انوع آن عبارتست از:

 

مشاوره آنلاین

مشاوره روانشناسی آنلاین چه مزایایی دارد؟

امروزه بدلیل اینکه خیلی از کارها از راه دور انجام میشود، افراد میتوانند در یک مکان خاصی قرار بگیرند وبا استفاده از یک وسیله الکترونیکی مانند گوشی همراه یا دستگاه تبلت یا لب تاب یا کامپیوتر شخصی میتوانند کارها و ارتباطات خود را از راه دور انجام دهند. این کارها خیلی سریع وبدون اتلاف وقت و به اسانی امکان پذیر است .
حوزه ی روانشناسی هم از این پیشرفت بی بهره نیست و همراه با رشد تکنولوژی خود را هماهنگ کرده و همسان با انها به پیش میروند. و البته مخاطبان زیادی هم پیدا کرده است. در این قسمت مزایای این روش را بیان میکنیم .
امکان دسترسی و دستیابی به کمک فوری : یکی از بهترین روشها و دردسترس ترین روشها برای دریافت کمک فوری است که میتوان هر زمانیکه نیاز به کمک داشتید از این روش بهره مند شوید.
ارتباط آسان : یکی دیگر از مزایای مشاوره آنلاین ارتباط اسان است یعنی هر فردی فقط با داشتن یک گوشی همراه هوشمند میتواند به راحتی بایک روانشناس در ارتباط باشد .
صرفه جویی در وقت : یکی دیگر از مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین صرفه جویی در زمان است. یعنی وقتی که فرد باید برای رفت و آمد برای رفتن حضوری به یک متخصص بگذارد حذف میشود و فرد میتواند در هر زمان از روز این کار را انجام دهد .
صرفه جویی در هزینه : این روش مشاوره روانشناسی آنلاین میتواند صرفه جویی در هزینه را هم بهمراه داشته باشد . یعنی شما تصور کنید که برای رفتن به مطب و کلنیک روانشناس باید هزینه رفت و امد داشته باشید و از طرفی قاعدتا هزینه مشاوره حضوری بیشتر از مشاوره انلاین است و از طرفی این روش بخصوص برای افرادی که خارج از کشور زندگی میکنند بسیار مقرون به صرفه خواهد بود .
دوری از اضطراب قرار گیری در یک مکان برای مشاوره : افرادی هستند که به دلیل مسائل فردی که دارند خیلی تمایل ندارند در جمع قراربگیرندو از طرفی هم نیازمند مشاوره روانشناسی هستند و با این شیوه میتوانند از خدمات مشاوره بهره مند شوند .
کوتاه کردن بعد مسافت : مشاوره انلاین یکی از مهمترین مزیتهایش این است که افراد در هر جای این کره ی خاکی که باشند میتوانند از خدمات مشاوره بهره مند شوند و به نوعی مشاوره انلاین دوری مسافت و فاصله را حذف کرده و هر فردی در هر جایی که باشد در دورترین نقطه ی کشور یا جهان ، در یک روستای دور افتاده ، در شهرستان یا شهری که متخصص ماهر وجود ندارد و … میتواند از خدمات روانشناسی بهره مند شود .
• امکان تماس بصورت نوشتاری ، صوتی یا تصویری یکی دیگر از مزایای مشاوره انلاین است .
• امکان دسترسی به درمانگران واجد شرایط در مشاوره روانشناسی به صورت انلاین یکی دیگراز مزایای این روش مشاوره است .

مشاوره آنلاین برای چه گزینه هایی مناسب نیست؟

تا کنون مطالبی را در خصوص مزیت مشاوره آنلاین بیان کردیم . اما واقعیت این است که این روش صددرصد برای همه مناسب نیست. خوب است بدانید که مشاوره روانشناسی آنلاین برای چه افرادی مناسب نیست ؟
• افرادی که افکار خودکشی دارند یا اقدامی برای خودکشی دارند
• افرادی که نیاز به اروژانس روانپزشکی دارند
• افرادی که به خدمات روانکاوی نیاز دارند
• افرادی که اختلالات حاد روانپزشکی دارند
• افرادی که اختلالات اوتیسم دارند

چند نکته مهم برای انجام دادن مشاوره آنلاین

حتما از اعتبار روانشناس و مرکزی که برای روانشناسی انتخاب کردید اطمینان حاصل بفرمایید. قبل از شروع مشاوره حتما از اتصالات اینترنت و سلامت دستگاه خود اطمینان حاصل فرمایید . 

در نظر داشته باشیدکه مشاوره انلاین تفاوتی با مشاوره حضوری ندارد ودر نتیجه از بابت هزینه وزمان بندی و تخصص مشاوره تفاوتی با مشاوره حضوری ندارد . 

حتما برای مشاوره مکانی را انتخاب کنیدکه ارام باشد تا شما بتوانید هم راحت و هم در کمال ارامش با روانشناس صحبت کنید. سعی کنید که مکان و شرایط ونحوه ی پوشش خود را مناسب انتخاب کنید چون تفاوتی با مشاوره حضوری ندارد .

بنا به درخواست خود و مشاورتان میتوانید مشاوره رابصورت تصویری یا تلفنی یا بصورت چتی انتخاب نمایید .

سخن اخر
نکته ی مهم این است که هر کدام از ما بنا به شرایطمان ممکن است به خدمات روانشناسی و مشاوره نیاز پیدا کنیم و به دنبال همین موضوع نیاز داریم که با یک متخصص در ارتباط باشیم و بنا به دلایلی که شرح انرا در بالا ذکر کردیم نمیتوانیم به صورت حضوری از این خدمات بهره مند شویم در نتیجه لزوم مشاوره انلاین به چشم می آید .
تیم ما در کنار شما است و میتواند در این خصوص شما را همراهی کند و چنانچه تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید .شعار همیشگی ما ” هستیم انجا که کسی نیست .” به امید دیدار شما

320 دیدگاه دربارهٔ «چت مشاوره آنلاین رایگان-مشاوره آنلاین-۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷»

  1. سلام و وقت شما بخیر . خانم جوان ممنون از این که موضوع تان را با ما مطرح فرمودید. موضوع شما نیاز به بررسی دارد . و کاملا متوجه هستم وقتی آدم ها حس کنند که افراد مهم زندگی شون دوستشون ندارند خیلی حس بدی هست . لیکن باید موضوع شما بررسی شود. پیشنهاد میکنم که در خصوص موضوع تان بایک کارشناس صحبت بفرمایید. چون باید بررسی دقیق صورت بگیرد.

    1. سلام
      از بچگی وقتی میخواستم بخوابم صدای داد و فریاد تو گوشم میپیچید الان خیلی زیاد شده حتی وقتی تو مدرسمم صدا تو گوشم میپیچه من چنتا رفیق پیدا کردم نقاشی شونو کشیدم اونارو میبینم به یکی از همکلاسیام گفتم و بهم گفت دیوونه اینا ساخته ذهن خودته ولی حس میکنم اونا وجود دارن حس نمیکنم مطمعنم قیافشون از نظر همه خیلی ترسناکه اما از نظر من قشنگن چیزی که اذیتم میکنه صداهایی که تو گوشم میپیچه

      1. دوست گرامی پیشنهاد میکنم که به یک روانپزشک مراجعه کنید و ایشان وضعیت روحی شما را کاملا بررسی میکنند و نظر کلی بهتون میدن که ایا مشکلی وجود دارد یا خیر. به صحبت های دوستانتون توجه نکنید . شما باید بایک متخصص صحبت کنید . آیا دوستان شما سواد کافی و تخصص دارند که شما از نطر انها جویا بشید و یا نظر انها روی شما بخواد اثر بزاره . پس با یک روانپزشک دیدار داشته باشید.

        1. سلام وقتتون بخیر
          من چندین وقته نمیتونم شب ها بخوابم همیشه حالم بده واقعا هیچی حس نمیکنم علاقه افسردگی رو خوندم تقریبا همشونو داشتم. پدر و مادرم طلاق گرفتن و من اوایل این اتفاق به روانشناس رفتم و افسردگی شدید داشتم اما بعد مادرم دیگه منو نبرد. الان حدود ۳ سال میگذره و روز به روز حالم داره بدتر میشه تمام دوستام دارن ازادی بیشتری میگیرن اما من دارم همش محدود تر میشم حتی خانواده ام انقد خودمو خوشحال نشون میدم باور نمیکنن حالم بده نمیدونم واقعا چیکار کنم

          1. فاطمه سلام حتما دوران سختی را میگذرونی ، اما نیاز است که با مشاور صحبت کنید و مشاوره بگیرید . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

          1. سلام نازگل خیلی سخت است این چیزهایی که میگی . نیاز است که بیشتر از شما اطلاعات داشته باشم . نیاز به مشاوره است . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  2. سلام و وقت بخیر . بله در این خصوص میتوانیم با شما مشاوره داشته باشیم و امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم

          1. سلام و وقت بخیر برای مشاوره میتوانید به شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ از طریق واتساپ پیام بدهید و بفرمایی که بابت چه موضوعی تمایل دارید که مشاوره داشته باشید.

      1. سلام ببینید من یکی از دوستام ازم پول خواست و منم بهش دادم و امروز پیام داد بازم میخواد ولی من اون مبلغی که میخواد رو فعلا ندارم و حتما میخوام بهش کمک کنم و سه نفر هست که بخوام ازشون بگیرم ولی خب میشه بگین الان چیکار کنم

        1. سلام کیمیا . پیشنهاد میکنم که جلسه مشاوره داشته باشیم نیاز است که رفتار جراتمندانه را یاد بگیرید . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  3. سلام وقت بخیر سرکار خانم موضوع شما نیاز به بررسی دارد و واقعیت این هستکه هم شما و هم همسرتون باید در جلسه مشاوره شرکت کنید . با مواردی که مطرح فرمودید فقط میشود گفت که در خانواده شما مشکلاتی هست اما قابل تقلیل یا حتی برطرف شدن نیاز میتواند باشد. البته که باید بررسی شود و پیشنهاد میکنم که ختما با یک مشاور خانواده در ارتباط باشید تا موضوع شما بررسی شود.

      1. سلام موضوعی که فرمودید خیلی مفهوم نیست . اما پیشنهاد میکنم مقالاتی که در سایت گذاشته شده در مورد افسردگی را مطالعه بفرمایید . و اگر هم تمایل داشتید میتوانید با ما هم تماس داشه باشید و مشاوره دریافت کنید . در صورت تمایل با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید.

      2. سلام مریم اینکه چطور به این تشخیص رسیدید که خودش نیاز به بررسی است اما در هر صورت نیاز است بایک روانشناس صحیت کنید .لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

    1. سلام وقت بخیرمن ۴ماهه ازدواج کردم .دوماهه باردارم عقدهستیم هنوزتوخونش نرفتم .الان نمیخوام باهاش زیریه سقف برم پشیمون شدم ایاتکلیف من چیست .ایابازورمیتونه منوببره توخونش وتکلیف بچه چیه من نمیخوام ولی اون میگه اگربلایی سربچم بیادشکایتت میکنم

      1. سرکار خانم من وکیل نیستم . اما فارغ از کار وکالت و حقوقی ، شما نیاز به مشاوره روانشناسی هم دارید. پیشنهادمیکنم که با یک روانشناس در ارتباط داشته باشید. اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید.

        1. سلام خداقوت ببخشید من یه نوجوان ۱۴ هستم و من افسرده شده بودم چون اکثر دوستام در مدرسه دوست دختر داشتن و من نداشتم و الان یه دختری هست در فامیل ۱۵ سالش هست و تا ۲ روز پیش که به خونمون نیومده بود من خونه مادر بزرگم میدیدمش برای سلام فقط سر تکان میداد و من هم همینطور و به چیز هایی که میگفتم اصلا نمیخندید ولی ۲ روز پیش که به خونمون اومدن ایشان دستشان را دراز کردن برای سلام و داخل مهمونی با من حرف میزدن و به چیز های خنده داری که میگفتم می‌خندید میخواستم ببینم آیا ایشون هم من رو دوست داره یا نه ممنون میشم پاسخ بدین

      2. حوصله هیچ کاری رو ندارم انگیزه ندارم هیچی مثل قدیم خوشحالم نمیکنه همش خاطرات بد و حرف های دردناک و چیز های گذشته میاد تو سرم نمیتونم درست بخوابم دوست دارم برا یه مدت کاملا خاموش شم بخوابم نباشم

  4. سلام خانم جوان موضوغ شما نیاز به بررسی دارد و البته هم باید صجبت های شما رو شنید هم صحبت های والدین محترمتان را
    پیشنهاد میکنم که یک مشاوره داشته باشید.

    1. سلام من ۲۳ سالمه و ۱سال و شش ماهه که با یک خانم ۳۱ ساله تو رابطم. خیلی دوسش دارم و وابستگی شدید بهش دارم. ولی اون کاملا برعکسه و خیلی کم دوسم داره. این خانم با افرادی که قبلا تو رابطه بوده هنوز تلفنی در ارتباطه(به عنوان دوست)
      مسئله من اینه که تقریبا از ۱۰ فروردین امسال یه آقای ۳۴ساله بهش گیر داده و با اون شخص در ارتباطه و قصدش ازدواجه.ومن این مسئلرو تازه خودم فهمیدم نه اینکه کسی بهم بگه.و وقتی باهاش صحبت کردم گفت که میخواد بین ما دوتا یه نفر رو انتخاب کنه طبق ملاک های خودش برای ازدواج و من گفتم رابطه ما باید تموم شه.
      الان راه درست چیه بنظرتون؟

      1. آقا سینا سلام . فرمودید که با خانمی دوست هستید که ۱۰ سال از شما بزرگتر است و شما خیلی به ایشون وابسته و ایشون به شما کم علاقه مند هستند و الانهم متوجه شدیدکه ایشون مایل هستندکه با یک آقایی که ۳ سال از خودشون بزرگتر هستند ازدواج کنند. خب این رابطه شاید از ابتدا شروعش رابطه ی مشکل زایی بوده که اصلا نباید ادامه میدادید و اگر چنانچه ادامه هم پیدا کند سرانجام خوبی نخواهد داشت و فقط شما را وابسته تر میکند . از طرفی اون خانم که با شما در رابطه هستند هم باید که بررسی بشه که چرا بایک فردی که از خودش انقد کوچکتر است در رابطه مانده . بنابرین توصیه میکنم که بایک روانشاس صحبت کنید و دصورت نوشتاری خیلی به شما کمک نخواهد کرد.

  5. سلام و وقت بخیر خانم جوان موضوع شما نیاز به بررسی دارد و پیشنهاد میکنم که حتما با خانواده مشاوره ای داشته باشید یا یک کارشناس

    1. سلام
      ۲۹ ساله
      با یه آقای ۴۶ ساله که از همسرشون جدا شدن و یک فرزندپسر دارن یک ماه و نیم هست که در رابطه دوستی هستم
      خیلی سعی کردم که رابطه رو کنترلشده ببرم جلو
      امروز بهش گفتم که پریود شدم
      عذاب وجدان دارم که چرا گفتم که نکنه روش واشه
      میشه بهم مشاوره بدید که کار اشتباهی کردم یا نه

      1. سلم زهرا وقت بخیر . باید دید که اصلا این رابطه سرانجام خوبی خواهد داشت ؟ پیشنهاد میکنم که در این خصوص مشاوره داشته باشی. لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  6. سلام موضوع شما نیاز به بررسی دارد لطفا برای هماهنگی مشاوره به شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید. ضمنا مشاوره رایگان نیست

  7. سلام موضوع شما نیاز به بررسی دارذ . پیشنهاد میکنم که مشاوره قبل از ازدواج داشته باشید لطفا برای هماهنگی مشاوره به شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید. ضمنا مشاوره رایگان نیست

    1. سلام موضوع شما نیاز به بررسی دارذ . پیشنهاد میکنم که مشاوره قبل از ازدواج داشته باشید لطفا برای هماهنگی مشاوره به شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید. ضمنا مشاوره رایگان نیست

  8. سلام موضوع شما نیاز به بررسی دارد لطفا جهت هماهنگی مشاوره با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . ضمنا مشاوره رایگان نیست

  9. سلام پیشنهاد میکنم که مشاوره داشته باشید لطفا جهت هماهنگی مشاوره با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . ضمنا مشاوره رایگان نیست

    1. سلام جناب و وقت بخیر موضوع شما نیاز به بررسی دارد و همینطور نمیشود در این خصوص اظهار نظر کرد . پیشنهاد میکنم که در این خصوص حتما مشاوره بگیرید و اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . فقط نکته ای که لازم میدانم بیان شود این است که مشاوره رایگان نیست.

  10. سلام شما مشاور پیش از ازدواح داشته باشید لطفا جهت هماهنگی مشاوره با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . ضمنا مشاوره رایگان نیست

    1. سلام و وقت بخیر . شما موضوع شما نیاز به بررسی بیشتر دارد که لازمه آن مصاحبه با جنابعالی هست . پیشنهادمیکنم وقت بگذارید و بصورت تلفنی یا بصورت حضوری با یک روانشناس صحبت بفرمایید . چنانچه تمایل داشتید ما هم میتوانیم در این خصوص با شما همراهی کنیم . متشکرم

    2. سلام خانم موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

      1. سلام وقت بخیر و خسته نباشید
        ببخشید من درست ی هفتس ک با شوهرم سر هیچی الکی بحث کردیمو دعوا بعدشم هردومون لج کردیم و در طی این مدت من هی سعی کردم بهش نزدیک شم و آشتی کنیم ولی ایشون انگار ن انگار اصلا عین خیالشم نیست تا اینکه دیروز گفتم طلاق میخولم ولی باز هیچ عکس العملی نشون نداد و الآن واقعا وضع روحیم خیلی خرابه و اصلا تمرکز ندارم نمیدونم دیگه باهاش چیکار کنم

        1. سلام وقت بخیر موضوع شما نیاز به بررسی دارد و پیشنهاد میکنم که مشاوره داشته باشید .لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

    3. سلام و وقت بخیر مطلب شما طولانی است و موضوع شما نیاز به بررسی دارد و همینطور نمیشود در این خصوص اظهار نظر کرد . پیشنهاد میکنم که در این خصوص حتما مشاوره بگیرید و اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . فقط نکته ای که لازم میدانم بیان شود این است که مشاوره رایگان نیست.

    4. سلام کیمیا خانم و وقت بخیر موضوع شما نیاز به بررسی دارد و همینطور نمیشود در این خصوص اظهار نظر کرد . پیشنهاد میکنم که در این خصوص حتما مشاوره بگیرید و اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . فقط نکته ای که لازم میدانم بیان شود این است که مشاوره رایگان نیست.

  11. سلام و وقت بخیر . شما علائمی را در خودتان بیان کردید اما موضوع شما نیاز به بررسی بیشتر دارد که لازمه آن مصاحبه با جنابعالی هست . پیشنهادمیکنم وقت بگذارید و بصورت تلفنی یا بصورت حضوری با یک روانشناس صحبت بفرمایید . چنانچه تمایل داشتید ما هم میتوانیم در این خصوص با شما همراهی کنیم . متشکرم

  12. سلام خانم جوان و وقت بخیر . شما علائمی را در خودتان بیان کردید اما موضوع شما نیاز به بررسی بیشتر دارد که لازمه آن مصاحبه با جنابعالی هست . پیشنهادمیکنم وقت بگذارید و بصورت تلفنی یا بصورت حضوری با یک روانشناس صحبت بفرمایید . چنانچه تمایل داشتید ما هم میتوانیم در این خصوص با شما همراهی کنیم . متشکرم

  13. سلام و وقت بخیر . موضوع شما نیاز به بررسی دارد و پیشنهاد میکنم که بایک مشاور بصورت تلفنی یا حضوری صحبت بفرمایید.

  14. سلام آقای جوان . ازاین بابت متاسفم و تسلیت میگم . موضوع شما نیاز به بررسی دارد و پیشنهاد میکنم با یک مشاور بصورت تلفنی یا بصورت حضوری مشورت بفرمایید

  15. سلام من فکر میکنم که بهتر احساساتی رفتار نکنید . ایشون فرد دیگری دز زندگی شون هست و شاید خانواده ها شون یا خودشون قول وقرارهای با هم گذاشتند . از طرفی بنظر نمیاد ته این رابطه به سمت و سویی بره که شما احساسات خوب رو تجربه کنید . دو روز را در عالم خوشی سپری میکنیدو بعدش متاسفانه ناراحتی و حسرت . بنابرین پیشنهاد میکنم که منطقی فکر کنید.

  16. سلام سرکار خانم موضوع شما نیاز به بررسی دارد پیشنهاد میکنم که حضوری یا تلفنی با یک مشاور مشورت بفرمایید
    چنانچه تمایل داشتید ما هم میتوانیم در این خصوص با شما همراهی کنیم . متشکرم

  17. سلام و وقت بخیر . شما با مطالبی که خودتان بیان کردید کفایت نمیکند و اما موضوع شما نیاز به بررسی بیشتر دارد که لازمه آن مصاحبه با جنابعالی هست . پیشنهادمیکنم وقت بگذارید و بصورت تلفنی یا بصورت حضوری با یک روانشناس صحبت بفرمایید . چنانچه تمایل داشتید ما هم میتوانیم در این خصوص با شما همراهی کنیم . متشکرم

  18. سرکار خانم سلام و وقت بخیر مطالبتون خیلی طولانی بود و امکان خواند ن نبود .اگر تمایل دارید میتوانید تلفنی مشاوره بگیرید میتوانید از شبکه های داخلی مثل سروش ، بله و روبیکا با شماره ۰۹۹۰۳۰۶۶۷۶۳ در ارتباط باشید

    1. فقط خودمو گم میکنم مویعی که راهنمایی بودمو نیاز داشتم یکی باسه که باهام حرف بزرنه انگاری که براشون مهم نبود اون موقع هزاران بار سعی کردم خودمو خوب کنم نتیجه داد ولی الان دیگه اصلا توان اون زمانو ندارم دیگه حتی نمیتونم بفهمم من کیم؟ گیج شدم و هر چیزی روم اثر میزاره ارکاریم میکنم تا خودمو پیدا کنم بیشتر میرم تو مرداب خسته شدم ازین گمشدن واقعا

      1. سلام خانم زهرا ممنونم ازاینکه مطالبتان را با ما درمیان گذاشتید . مطالبی که میفرمایید خیلی کلی است و نیاز به بازشدن بیشتر دارد پیشنهاد میکنم که بصورت تلفنی با یک روانشناس صحبت بفرمایید و اگر هم که تمایل داشتید با ما صحبت کنید لطفا با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . متشکرم

  19. سلام و وقت بخیر . شما علائمی را در خودتان بیان کردید اما موضوع شما نیاز به بررسی بیشتر دارد که لازمه آن مصاحبه با جنابعالی هست . پیشنهادمیکنم وقت بگذارید و بصورت تلفنی یا بصورت حضوری با یک روانشناس صحبت بفرمایید . چنانچه تمایل داشتید ما هم میتوانیم در این خصوص با شما همراهی کنیم . متشکرم

  20. سلام خانم جوان ، موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  21. سلام و وقت بخیر تمایل به مشاوره روانشناسی دارید ؟ موضوع شما نیاز به بررسی دارد و حتما اگر نیاز به مشاوره روانشناسی دارید با یک روانشناس یا مشاوره در ارتباط باشید بصورت تلفنی یا حضوری
    واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  22. سلام خانم جوان ، موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  23. سلام خانم ، موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  24. سلام خانم موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  25. سلام خانم جوان ، موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  26. سلام خانم جوان ، موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  27. سلام خانم جوان ، موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  28. سلام ، موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  29. سلام ، موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  30. سلام خانم ، موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  31. سلام ، موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  32. سلام و وقت بخیر پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس مشورت بفرمایید فکر میکنم که براتون مفید باشد. در صورت تمایل میتونید با ما هم در ارتباط باشید . چون موضوع شما نیاز به بررسی دارد

    1. سلام و وقت بخیر موضوع شما نیاز به بررسی دارد و همینطور نمیشود در این خصوص اظهار نظر کرد . پیشنهاد میکنم که در این خصوص حتما مشاوره بگیرید و اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . فقط نکته ای که لازم میدانم بیان شود این است که مشاوره رایگان نیست.

  33. سلام و وقت بخیر پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس صحبت کنید . موضوع شما به بررسی نیاز دارد . شاید اگر مهارتهایی را در خودتان تقویت بفرمایید بهتر بتونید موضوعات را مدیریت کنید

  34. سلام خانم موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  35. سلام موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس بصورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید واگر تمایل داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید از طریق شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید تا هماهنگی صورت پذیرد

  36. سلام و وقت بخیر موضوع شما نیاز به بررسی دارد و همینطور نمیشود در این خصوص اظهار نظر کرد . پیشنهاد میکنم که در این خصوص حتما مشاوره بگیرید و اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . فقط نکته ای که لازم میدانم بیان شود این است که مشاوره رایگان نیست.

  37. سلام و وقت بخیر موضوع شما نیاز به بررسی دارد و همینطور نمیشود در این خصوص اظهار نظر کرد . پیشنهاد میکنم که در این خصوص حتما مشاوره بگیرید و اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . فقط نکته ای که لازم میدانم بیان شود این است که مشاوره رایگان نیست.

  38. سلام و وقت بخیر موضوع شما نیاز به بررسی دارد و همینطور نمیشود در این خصوص اظهار نظر کرد . پیشنهاد میکنم که در این خصوص حتما مشاوره بگیرید و اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . فقط نکته ای که لازم میدانم بیان شود این است که مشاوره رایگان نیست.

  39. سلام سرکار خانم موضوع شما نیاز به بررسی دارد پیشنهاد میکنم که در این خصوص حتما مشاوره بگیرید و اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . فقط نکته ای که لازم میدانم بیان شود این است که مشاوره رایگان نیست.

  40. سلام و وقت بخیر سرکار خانم موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم حتما با یک مشاور صحبت بفرمایید . ترجیحا روانشناس کودک

  41. سلام خانم جوان موضوع شما قطعا نیاز به بررسی دارد و باید ابتدا بررسی شود که مشکل چیست . پیشنهاد میکنم که با حتما به روانشناس مراجعه بفرمایید . اگر هم تمایل داشتید با ما درارتباط باشید میتوانید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . ضمنا مشاوره رایگان نیست

  42. سلام پیشنهاد میکنم که حتما به روانشناس مراجعه کنید . اگر در جایی که زندگی میکنید خانه بهداشت یا خانه سلامت است لطفا به آنجا مراجعه کنید و در آن مکان روانشناس است که میتواند رایگان به شما مشاوره بدهد

  43. سلام وقت بخیر به اینصورت که نمیشود راهنمایی کرد . حتما باید حداقل بصورت تلفنی مشاوره بگیرید . به هر صورت باید کاری انجام بدید تا از این وضعیت خارج شوید . اگر هم تمایل داشتید که با ما در ارتباط باشید میتوانید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . ضمنا مشاوره رایگان نیست

  44. سلام موضوع شما نیاز به بررسی دارد من تقدم و تاخر صحبتهای شما رو متوجه نشدم. پیشنهاد میکنم که در این خصوص حتما مشاوره بگیرید و اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . فقط نکته ای که لازم میدانم بیان شود این است که مشاوره رایگان نیست.

  45. سلام وقت بخیر نمیدونم از اون روز تا الان به خواسته تون رسیدید یا نه اما اگر خواستید با ما مشاوره داشته باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید در ضمن مشاوره رایگان نیست

  46. سلام موضوعی که مطرح فرمودید نیاز به بررسی دارد و همینطور نمیشود در این خصوص اظهار نظر کرد . پیشنهاد میکنم که در این خصوص حتما مشاوره بگیرید و اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . فقط نکته ای که لازم میدانم بیان شود این است که مشاوره رایگان نیست.

  47. سلام باید با هم صحبت کنیم من در حد دو خط شما که نمیتونم صحبتی داشته باشم . تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . فقط نکته ای که لازم میدانم بیان شود این است که مشاوره رایگان نیست.

  48. سلام و وقت بخیر میدونم خیلی دیر پاسخ دادم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . فقط نکته ای که لازم میدانم بیان شود این است که مشاوره رایگان نیست.

  49. سلام آقای دکتر
    راستش شوهر من خیلی به خانوادش میرسه هم از لحاظ مالی و هم معنوی ،اقای دکتر خانواده شوهرم در تهران زندگی میکنند و تا قبل ازدواج پول رهن و اجاره رو شوهرم میداد بعد ازدواج بهم میگه پول اجاره رو من نمی‌ده پدرم میده نمیدونم راست میگه یا دروغ . شوهر خودش خونه خریده بود و چک داده بود پول اون چک رو برداشت و دادن به پول پیش خونه مادر شوهرم بعد ازم مخفی کرد و چک خودش برگشت خورد منم گفتم وقتی خودت دست و بالت خالیه چرا دادی گفت پدرم ازم خواست و گفت تا موقع رسید چک پول رو برات میدم ولی نداد ، مادرشوهرم از خونه خریدن ما راضی نبود و هی به پسر می‌گفت نخر در عوض منم اصرار کردم بخر و شوهرم خرید بعدش به شیوه م گفته پسرم دیدی خریدی اینا همش به خاطر دعای خیر منه
    شوهرم هرکاری می‌کنه واسه اونا چه از لحاظ مالی چه معنوی و وقتی من اعتراض میکنم میگه همین که دعای خیر مادرم پشتمه واسم کافیه به خاطر دعای مادرم من خونه رو خریدم کارام راست رو ریس شد میگم خب خودت تلاش کردی تا رسیدی به اینجا میگه نه من همه کار واسه پدر و مادرم میکنم تا دعاشون پشت سر باشه
    البته اینو بگم ها مادرو پدر شوهرم فقط میگه پسرم امروز بهم پول بده یا فلان چیز بخر بیار ،بدون اینکه پول وسایل رو بدند و من از این بابت خیلی ناراحت میشم چون می‌خوام هرچه تلاش میکنیم واسه آینده خودمون باشه نه خرج پدر و مادر شوهرم
    شما بگید من چگونه با شوهرم برخورد کنم تا دیگه کمک مالی تا این حد نکنه ؟

  50. سلام وقت بخیر جوانی هستم
    که تازه امسال فارغ تحصیل شد ام از دبیرستان
    تابستان کار خاصی نکرده ام یه چند مدتی شروع کرده ام به خواندن کنکور
    به دلیل چند روش غلط و نادر است نتونستم اون نتایج که دوماه باید داشته باشم رو بگیریم از خودم
    متاسفانه محدود زیادی در مقابل شروع شده
    گوشیم ازم گرفتن و هیچ ارتباطی با کسی ندارم
    به فردی بی نهایت دوستش داشتم و وقتی حالم می‌گرفت زنگش میزدم ازم گرفتن
    حال خلیییی بدی دارم چون از همه طرف دارم سرزش میشم
    اصلا آزادی ندارم چه الان موقع کنکور چه قبلا اش واقعا خلیییی دلم میخواهد تنهایی برم بیرون تنهاییی قدم بزنم
    ولی نمزارن تمام وجوده ام درد می‌کنه غصبی شده ام تمام موهام می ریزه تروئید روز به روز بدتر میشه معده ام زخم شده بخاطر این استرس که بهم وارده شده تمام فکر ذهنم شده که حداقل بتونم زندگی قبل به دست بیارم ولی نمیشه
    به نظر شما چی کار کنم که حالم کمی بهتر بشه
    نمیتونم برم پیش مشاور چون مطئنم اگر برم چند مدت بعد بهم توهین و تهمت روانی بود آن میزنن
    چی کار کنم

    1. سلام آرمیتا ، بنظرم بهتره که حتما با خانواده ت در خصوص احساساتت صحبت بکن و بگو در مورد خودت . و ازشون بخواه که راهنمایی ت کنند و قطعا که نمیتونند اون راهنمایی لازم را داشته باشند ، اونوقت ازشون بخواهکه از یک روانشناس کمک بگیرید.

  51. سلام خسته نباشین
    راستش من چند روز پیش بابت خواستگاریای متعددی ک برام پیش اومده بود و جواب رد دادن بهشون ب دلایل اینکه مد نظر نبود معیارا ک این برای بقیه قابل قبول نیس فقط چون فلان چیزو داره باید قبول بشه و سرزنش افراد نزدیکم و حرف های بقولی خاله زنک فامیل ک مستقیم ب خودم میزنن و یا از طریقی ادم میشنوه حرفارو هرچقدرم بگیم بی اهمیته حرف بقیه .ولی بازم روی ادم تاثیر میزاره
    من بعد اینکه با خواهرم بابت همین مسائل صحبت کردم و شدیدا ناراحت بودم ولی رفتم محل کارم و اونجا هی گریم میگرفت
    سعی میکردم کاملا کنترل کنم ولی تا یکی میپرسید چیشده انگار غمم تازه میشد و گریه میکردم تا وقتی از سر کار اومدم بیرون . حس کردم خیلییییی کار اشتباهی کردم ک پیش بقیه گریه کردم در صورتی ک به ی نفرشون توضیح دادم ک چرا ناراحتم ولی حس کردم درکم نکرد و چند بار پشت سر هم گفت فک کردم چه اتفاق بری افتاد ک اینجور گریه کردی با شدت
    با اینکه دست خودم نبود گریه کردنم اصلاااا و خب برای من شدیدا ناراحت کننده بود قضیه
    از فکرش نمیتونم بیام بیرون ک الان در موردم فک میکنن چقدرررر بچه هستم و چقدر حساس ک باعث میشه همینم یکم رفتاراشون تغییر کنه یجور انگار (( میگن یوقت ناراحت نشه و بهش برنخوره زیادی حساسه)) باهام رفتار میکنن و کاملا من متوجه این هستم
    یکی هم اینکه وقتی ازم پرسیدن چرا ناراحت بودی من تو ضیح دادم بهشون ک یجورلیی افراد درک نمیکنن و در مورد خواستگارام بهشون گفتم بازم بعدش پشیمون شدم چون بازم از نظر اونا چیز عجیبی نبود ک گریه کنم بابتش
    من ادم درونگرایی هستم و اروم هستم خیلی زیاد با افراد ارتباط نمیگیرم و یجورایی حس میکنم از بچگی چون خیلی مقایسه شدم یا خورد شدم توی جمع ها شاید نخوامم زیاد با ادما بحرفم ترس دارم اونقدر تو دلم نگه میدارم تا اخر یهو یجایی این جوری میشه یا حرفام و رفتارام از نظر بقیه غیر منطقیه

    1. سلام خانم جوان وقت شما بخیر پیشنهاد میکنم که تلفنی با ما در ارتباط باشید . تا بتوانیم با هم گفتگو کنیم . اگر تمایل به مشاوره داشتید لطفا با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید .

  52. سلام خسته نباشید
    من حدود سه ماه پیش یه احساس علاقه ی شدیدی رو تجربه کردم که حدود یک ماه به شدت آزارم داد و در آخر نه تنها نتونستم فراموشش کنم حتی روز به روز بیشترم شد هر کاری کردم و به هر دری زدم جوابی نگرفتم تا اینکه به اون شخص پیام دادم و همه چی رو راجب احساسم باهاش درمیون گذاشتم . اون جوابی نداد و بحثمون رفت به سمت کنکور و حدود یک ماه و نیم بهم مشاوره درسی داد اما از وسطای آذر به بعد دیگه با هم صحبتی نداشتیم
    الان خیلی پریشونم طوری که نمی‌دونم باید چطور با خودم کنار بیام و چیکار بکنم همش با خودم میگم ای کاش میدونستم یه قرص بخورم و اونو برای همیشه فراموش کنم

    1. سلام زهرا خانم . من خیلی متوجه منظورتون نشدم . فرمودید که از یک فردی خوشتون میامده و بهش پیام دادید و در مورد احساستون صحبت کردید و ایشون پاسخی نداند و الان پشیمان هستیدکه چرا اینکاررا کردید؟ خیلی برای من سوالتون واضح نبود . اما اگر این برداشتیکه از صحبت شما کردم درست باشد . خب باید بگم بهترین کار این است که همیشه قبل از اینکه کاری را انجام بدیم بهتر است که قبلش بیشتر فکر کنیم و به عواقب کارهایی که میکنیم فکر کنیم وبعد انجام بدیم . انوقت احساس بهتری خواهیم داشت . اگر تمایل داشتید در این خصوص مشاوره بگیرید میتوانید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید .

    1. سلام و وقت بخیر خانم دلآرام . گریه کردن یک واکنش هیجانی است و همانطور که ما موقعی که فرضا هیجان زده میشیویم ممکن است جیغ بزنیم ، یا موقعی که میترسیم ممکن است پا به فرار بگذاریم . در مواقعی هم ممکن است رفتار هیجانی ما گریه باشد. باید دنبال دلیل و فکر پشت گریه باشید.

  53. سلام خسته نباشید،من عصبی هستم وموقع بحث یااتفاقی دستوپاهام میلرزه مث اینک اختیارشونو ندارم و به لکنت زبان میوفتم میشه دلیلشوبگی یابهترینوتاثیرگذارترین قرصوداروبراش چییه.؟خداخیرت بده ی دنیاممنون

    1. سلام و وقت بخیر . موضوع شما نیاز به بررسی دارد و حتما باید با یک روانشناس صحبت بفرمایید . با این دو خطی که فرمودید اصلا امکان راهنمایی وجود ندارد.

  54. سلام خسته نباشید ببخشید من همیشه خیلی خستم حوصله ی هیچی رو ندارم دیگه چیزی نیست که خوشحالم کنه دلم میخواد تنها باشم از مردم بدم میاد دیگه حسی به زندگی ندارم فقط ۱۴ سالمه و دلم میخواد بمیرم خیلی غذا میخورم و اصلا سیر نمیشم خیلی میخوابم و یا بعضی اوقات تا صبح بیدارم و همیشه بدنم و دستام در حال لرزیدن هستند و بیشتر اوقات دل درد میگیرم بدون اینکه مشکلی داشته باشم یکبار ۱۰ تا قرص باهم خوردم اما هیچیم نشد ، پدر و مادر بیشتر اوقات در حال جنگ و دعوا هستند و این منو خیلی عذاب میده از بچگی اینطور بودند ، توی مدرسه بچه ها به دلیل حجابی که دارم اذیت های زیادی منو میکنند و من نه در خانه آرامش دارم نه در مدرسه خیلی دوست دارم برم یه جایی که هیچیکی نباشه ولی جایی ندارم و پول هم اونقدر ندارم کلا از خودم و از زندگیم خستم حالم از همه چی بهم میخوره بنظرتون من دچار افسردگی شدم ؟! تست های زیادی دادم تو اینترنت که همشون گفتند یا افسردگی دارم یا افسردگی شدید دارم به مادرم میگم مادرم میگه نبابا اینا دروغ هستند یا میگه اگه رفتیم بهت قرص دادند بچه ای هنوز من باید چیکار کنم میشه اول بهم بگید که افسردگی دارم یا نه بعد راه حل بهم بگید ؟!

    1. سلام خانم یا اقای جوان . پیشنهاد میکنم که حتما مسئله خودتان را با والدینتون در میان بگذاریدو حتما به یک روانشناسی که در خصوص نوجوانان فعالیت میکنند ملاقات بفرمایید . میتوانید در اینترنت سرچ بفرمایید تا بتوانید در محل سکونت خود فرد مناسبی را پیدا کنید یا بتوانید آنلاین مشاوره بگیرید . اما همانطور که عرض کردم حتما با والدین خود درمیان بزارید .

  55. سلام وخسته نباشید خدمت شما من پسری ۲۵ساله هستم ازشاهرود من خواستگاری بیش از ۱۵تادختر رفتم با این که وضعیت مالی آنها ازمال ما پایین تر بود ازهمه آنها جواب رد شنیدم تا این که پدرم فوت کردن حالا نمیدونم چرا دلم میخواد از بلندی خودم رو بندازم پایین لطف کنید راهنمایی بفرمائید

    1. سلام و وقت بخیر . ابتدا بابت فوت پدرتون تسلیت عرض میکنم . روحشون شاد . نمیدونم که چند وقت است که از فوت پدرتون گذشته اما فکر نمیکنم مدت زیادی باشد . قطعا شما نیاز به زمان دارید تا بتوانید با سوگ پدر محترم کنار بیایید و به زندگی عادی برگردید . اگر میبیند که رفتارتان و ناراحتی تان بیشتر از حد معمول هست میتوانید از یک مشاور و روانشناس کمک بگیرید که در این مورد شما را کمک کند.

  56. سلام من پسرم ۱۸ سالشه باپدرش همش درگیره میگه این برام پدری نکرده همسرم متاسفانه کنترل خشم روبلد نیست وسر کوچکترین مسئله باپسرم درگیر میشه وهمش به من میگه تواین پسرو روبه روی من قراردادی تقصیر توئه ومنو رنج میده

    1. سلام سرکارخانم . خیلی سخت هست که پدر نتونه پسر رو درک کنه و برعکس پسر نتونه که اون رابطه ی درستی که باید بین پدر و پسر باشد رو درک کند . قطعا شرایط سختی دارید . باید که حتما هم آقازاده شما و هم همسرتون بتونندکه مشاوره بگیرند . اگر براتون مقدور است که اینکار را انجام بدهید ، برای انجامش افدام کنید . تا هم همسر و هم پسرتون بتونندکه یادبگیرند رابطه ی صحیح به چه صورت باید باشد . قطعا همسر شما که بعنوان بزرگتر هستند باید بیشتر بتوانند بروی خودشون تسلط داشته باشند و اگر اینکار را بلد نیستند میتوانند آموزش ببینند تا د راین زمینه مهارت پیدا کنند .

    2. سلام ۱۷سالمه من همیشه میترسم کاری انجام بدم ازاین ناتوانی افسردگی گرفتم قبلااینطوری نبودم بایه دختری دوست شدم که بشدت ترسوبودبعدمنم ازینجوری شدم یه دخترترسووافسرده ومنزوی لطفاکمکم کنید

      1. سلام فاطمه موضوع شما نیاز به بررسی دارد . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  57. سلام مدت زیادی شده که به احساس میکنم به خودم بدهکار هستم و اصلا به خانواده نزدیک نیستم و هر بار خواستم با یکی از افراد خانواده حرف بزنم یا دعوا شد یا گفتند اشتباه های خودت درست کن و من فقط نیاز دارم به دوست با یک نفری از اونها یار من باشند من خیلی کم از خونه بیرون میرم و با مردم رفت و آمد ندارم برای همین خانوادم سعی کردم نزدیک باشم
    همه ما اشتباه های خاص خود داریم ولی بیشتر وقت فقط به رفتار یا برخورد من دقت میکنند چکار کنم به اون چیزی که دارم راضی بشم و کمبود احساس از خودم دورش کنم لطفا جواب منو بدید

    1. سلام سرکارخانم ووقت شما بخیر باشد . عرض کنم که من خیلی متوجه فرمایش شما نشدم که چرا بخودتون بدهکار هستید و سایر مواردی که فرمودید . ممنون میشم برای اینکه بهتر متوجه موضوع شما بشوم لطفا با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید . متشکرم

  58. با سلام
    سوال من اینه که من تقریباً ۶ ماه پیش تو کیف شوهرم وسایل مربوط به رابطه جنسی پیدا کردم ( یه بسته کاندوم و ژل و قرص سیدلنافیل) که همشون نصفه بودن. من اصلاً به روی خودم نیاوردم تا اینکه چند روز پیش بازم مثل قبل همون وسایل دوباره تو کیفش دیدم . نمیدونم چیکار کنم ؟ بهش بگم یا نگم که براش عادی نشه.
    اینم بگم ما ۱۰ ساله ازدواج کردیم و رابطمون خوب بود تا اینکه ۳ ساله پسرم بدنیا اومده . از وقتی پسرم به دنیا اومده رابطه جنسی ما خیلی کم شده.

    1. سلام و وقت شما بخیر . از آنجاییکه شما مطمئن نیستید که این برای همسر شما هست یا نه ، و اینکه من نمیدونم این وسایل خیلی واضح بود در کیف همسرتون یا جایی بود که از دسترس خارج بوده یا خیر ، اما میتوانید خیلی دوستانه و همراه با پرسشگری از همسرتون بپرسید که این وسایل تو کیف بوده . منتها باید بصورتی بیان بشود که اثر بخشی داشته باشد.

  59. سلام وقتتون بخیر
    من ۱۸ سال دارم و از دوران راهنمایی یعنی حدودا سال ۹۷ تا الان احساس و اخلاق و روحیاتم کاملا با دخترای هم سنم متفاوته و متوجه شدم ک ترنس هستم
    گرایشم، خلق و خوم، نوع رفتاری ک میخوام بروز بدم
    کاملا شبیه به پسره و من تمام این سال ها به خودم به چشم یک دختر نگاه نکردم
    از زمانی ک متوجه شدم، درمورد این موضوع تحقیق کردم و صبر کردم تا الان
    اصلا بروز ندادم از خودم و تا حد امکان ظاهر سازی کردم از همه لحاظ تا کسی متوجه نشه
    الان مشکل من اینه نمیدونم چطور این موضوع رو با خانوادم درمیون بزارم
    اگر امکانش هست یه راهی جلوی پام بزارید.

  60. سلام وقت بخیر
    من مدت یکماه باآقایی آشناشدم برای ازدواج حتی باخانوادشون برای آشنایی منزلمونم اومدن این آقا اول گفتن به شناخت کامل رسیدن ولی الان میگن هنوز به شناخت کامل نرسیدن وزمان میخوان ک عجله ای نشه واینکه پدرمنم گفتن دیگه زمان آشنایی کافیه اگه میخوان بیان خواستگاری واین آقا پسرم به من میگن نمبخوان کسی دخالت کنه باید نظر دوتامون باشه
    ممنون

    1. سلام ساحل موضوع شمانیاز به بررس دارد . پیشنهاد میکنم که با یک روانشاس مشاوره داشته باش.لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  61. سلام مدت ۱۰سال هست ازدواج کردم
    ازخانومم بشدت ناراضی هستم باکم وکاستی هاش ساختم اما دیگه جونم به لبم رسیده تازه ترین موردی که خیلی اذیتم می‌کنه اینکه کلا دوست نداره ازاقوامم کسی وعده مهمون خونه مابشه قبلاً دایی وعمو خاله بود الان رسیده به برادر و حتی پدرم هربارمیگم شام دعوت کنیم یه بهونه میاره واگر من کوتاه بیام که هیچ اگرنه چنان کولی بازی راه میندازه مثلاً نفسش تنگ میشه فشارش کی افته قرص میندازه روشومیکشه می‌خوابه این رفتارش رو واقعا نمیتونم تحمل کنم لازم به ذکره که من تواین زندگی هیچی کم نگذاشتم بهترین وسایل خونه رو خریدم بیشترین خرجی روزانه آزادی عمل بهش دادم تاجایی که می‌شده خودم نخوردم نپوشیدم به اون وبچه هام رسیدم واقعا دیگه نمیخوامش ازچشمم افتاده فقط نمی‌دونم چطور ازشرش خلاص بشم مهریه هم ۱۱۴تاهست
    توان پرداخت ندارم یه خونه دارم که حداکثر یک و نیم می‌ره یه ماشین توروخدا بگید راهی هست خونه رو ندم و مهریه قسط بندی بشه
    درکل من چیکارکنم دوتا پسر دارم که اونها رو من بزرگ میکنم فقط میخوام اون از زندگیم بره بیرون
    خواهش میکنم راه حل بهم بدین بازم ممنونم

    1. قطعا شرایط سختی است . موضوع شما نیاز به بررسی دارد لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  62. با درود
    آقا هستم و متاهل دو بچه
    همسرم چند سالی بود که فارق التحصیل از دانشگاه خوب و رتبه عالی شده بود هر جایی برای کار رفت و نشد افسرده شده بود و من بهش قول داده بودم هر شهری شد باهاش میام. الان یهویی شهرمحل تولد همسرم برای درخواست کارش جواب مثبت داده کاری عالی با حقوق و مزایای خوب و پرستیژ خیلی بهتر. این درحالیه که محل کارم تهرانه و حتی بعید میدانم محل تولد همسرم کاری پیدا کنم. کارم بد نیست. حقوق متوسط به بالا البته با امنیت شغلی کم. با حقوق همین کار ما خونه و ماشین گرفتیم. محل کارم من رو میخوان ولی ناز میکنن تا امتیاز بگیرن.
    بگید چیکار کنم؟
    خودم همسرم و دو بچه هام مخصوصا دخترم از دوری هم اذیت هستیم. البته دو ماهی است که همسرم رفته سر کارم و از این که بالاخره خیلی خوشحال هست منم خوشحالم. چه کنم؟

  63. سلام خب راستش میخواستم بگم……
    من توی یک خانواده ای زندگی میکنم که به عبارتی خشن و دعوایی هستین یعنی والدینم همش مشغول پنهانکاری..دروغ گویی…تحقیر..توهین …دعوا…زد و خورد…استفاده از حرف های رکیک هستن.خاطر نشان کنم مشکلشون از همون اویل نامزدی بوده
    من آدمی نیستم که به این زودیا تسلیم شه ولی از شدت اینکه کاری برای نجات زندگیمون از دست بر نمییومد دست به خودزنی و خودکشی زدم اما تا به حال جواب نداده و هیچکسم نمیدونه. من ۱۲ سالمه و دخترم.گاهی موقعی که واقعا از دستشون عصبی میشم به این فکر میکنم که بهترین راه برای خودکشی کردنم چیه ممنون میشم پاسخمو بدین

    1. سلام سرکار خانم موضوع شما نیاز به بررسی دارد . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  64. سلام، من ۲۰ سالمه و دانشجوی یک رشته‌ی هنری هستم. همیشه توی مدرسه و دانشگاه کارم از بقیه بهتر بوده و معلمین و اساتید ازم تعریف می‌کردن. اما حالا مجبور شدم عضو یه تیم بشم تا باهم تولید محتوا بکنیم و من باید زیردست کسی باشم که کارش از من بدتره! این خیلی عصبیم می‌کنه… البته می‌دونم که همیشه قرار نیست من بالا باشم ولی این وضعیت هم غیر قابل تحمله و می‌خوام از تیم خارج بشم. بنظرتون اینکار درسته یا بمونم و تحمل کنم؟

    1. سلام و وقت بخیر مهشید پیشنهادمیکنم که با یک روانشاس مشاوره داشته باشی . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  65. سلام
    کابوس های شبانه و ارامش نداشتن
    بی حوصلگی و سردرد و همچنیم همش دلت بخواد گریه کنی و حوصله ی ادما و بیرون و نداشته باشی اونم برای یک ادم پر انرژی علائم چیست؟؟

  66. سلام وقتتون بخیر
    من ی دختر ۱۹ ساله هستم
    بیشتر مواقع ک استرس میگیرم یا ناراحت میشم یا عصبی میشم دستور پاهام میلرزع طوری نمیتونم کنترل کنم
    تحمل هیچی رو ندارم دلم نمیخاد با کسی حرف بزنم مدام در حال گریه کردنم شبو روز همه چی برام خسته کننده حوصله انرژی چیزی رو ندارم

    1. سلام موضوع شما نیاز به ببررسی دارد .لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  67. باسلام وممنون از شما عزیزان .یک سوالی دارم اینکه من یک دختر نوجوان ویک پسر که در حال حاضر خدمت مقدس سربازی را انجام میدهد من در مورد مشکلاتی که با دخترم داریم چه از لحاط رفتاری وچه از لحاظ گفتاری وانجام کار های منزل نیاز به مشاوره هستیم هم من وهم همسرم از این بابت خیلی خیلی در عذاب کشیدن هستیم از شما خواهشمندم به من وهمسرم کمک کنید طوری شده ایم که دچار افسردگی شدیم وحتی با هم مدام مشاجره داریم لطفا مارا کمک کنید

    1. سلام وقت بخیر موضوع شما نیاز بررسی دارد لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  68. سوءاستفاده از وکالت باطل شده
    سلام
    در سال ۱۳۸۶ از طریق کنسولگری فرانکفورت به برادرم یک وکالت کامل در رابطه با خانه پدری که در حال ساخت بود دادم و ایشان یک سال بعد همان وکالت را بطور کامل و بدون استثنا به دیگر برادرم تعویض کرده است .
    ایشان ۶ سال بعد با همان وکالت نامه اولیه یک باب آپارتمان مرا غیر قانونی به نام خودش کرده است.
    حالا قانون در مورد این تخلف آشکار و برخورد با او و محضردار چه می گوید و من چگونه به حق خودبرسم.
    ممنون
    ماهرخ شربی

  69. سلام وقتتون بخیر
    من یه خانوم ۴۰ساله هستم که مدت دو سال عست که با آقای ۳۱ساله ازدواج کردم با ایشون مدت ۴سال دوست بودم .ماه گذشته اصمیم گرفتیم که خونه بگیریم و زندگیمون رو شروع کنیم البته باید توضیح بدم که من پدر و مادر ندارم همراه خواهم زندگی میکنم و مخارج زندگی و تهیه جهیزیه رو خودم تقبل کردم ایشون هم خونه رو گرفت البته بدونه کمک پدر و مادرشون
    موضوعی که درموردش کمک نیاز دارم اینه که ایشون ایشون از من پول قایم میکنه اما تمام حسابهای من و نیزان پولی که دلرم رو چک میکنه بد دهن هستن به طوری که روی من هم تاثیر گذاشتن خیلی پرخااشگر و دادو بیدادکن و تازگی یک بار منو زدن من متوجه هستم که خودم هم خیلی اشتباه کردم و سوالم این هست که با وجود شرایط و این که من هنوز وسیله هام رو از بستههاشون باز نکردم و با ایشون داخل یه خونه نرفتم چه تصمیمی بگیرم چون اصلا به ایشون اعتماد ندارم و ازش میترسم
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید

    1. سرکار خانم موضوع شما نیاز به بررسی دارد . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  70. سلام من ۱۷سالمه شوهرم ۳۱ شوهرم یه ازدواج ناموفق داشتند و همسرش بهش خیانت کرد یه خونه تو روستا داره بهم گفت اگ دوستم داری و درکم میکنی بیا تو روستا یکی دوسال اونجا باشیم تا شرایط خوب بشه و بتونم تو شهر خونه بگیرم یه باغ تو روستا داره گفتم پس اونو به نامم بزن من میام شوهرم بهم اعتماد نداره میگه تو حرفات شبیه زن قبلی م هست میترسه اون اتفاق دوباره براش بیفته
    یعنی دوسم نداره؟

    1. سلام موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهادمیکنم که با یک روانشناس در ارتباط داشته باشید. اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید.

  71. سلام امید وارم که حالتون خوب باشه
    من حقیقتش از شخصی خوشم میاد ولی نمیدونم حسم واقعیه یا فقط یک هوس در سن بچگی چون سنم خیلی کمه و خب همیشه وقتی دیدم اطرافیانم تو این سن کم رل زدن همیشه تو دلم مسخرشون کردم و گفتم با خودم که اینا فکر میکنن هم رو دوست دارن درصورتی که میخوان بگن فقط ما رل داریم و باحالیم و اخرش فقط کات میکنن شکست عشقی میبینن و روحیشون اسیب میبینه یا اینکه خانوادشون متوجه میشن و اعتماد خانوادشونو از دست میدند الانم همین طرز فکر رو دارم چون واقعا از نظرم رل زدن تو سن کم به جایی خطم نمیشه و بیخودیه فقط ادما اسیب میبینند ولی یکی هست که حدود شش ماه است ازم خوشش میاد راجبش تحقیق کردم واقعا پسر خوبیه و خانواده خوبی هم داره و اختلاف سنیش با خودم ۱ سال هست و از همه بهتر برعکس اطرافیانش سمت مواد مخدر و سیگار نمیره ولی من خیلی گیج شدم خیلی دوسش دارم ولی میترسم اگر وارد رابطه بشم یا خانوادم خبر دار بشن و اعتمادشون ازم از بین بره و نتونم دیگر تنهایی بیرون برم با دوستام یا اینکه حسم ازش از بین بره یا اسمم بد در بره واقعا به کمک میاز دارم اگر راهنماییم کنید که چه کار کنم عالی میشه و اینم فراموش کردم بگم این فرد در کلاس زبانم هستش و در مدرسه بقلیمون و من ۲ روز در هفته میبینمش و باهاش در یک کلاس میشینم

    1. سلام ملیکا خانم من نمیدونم شما چند سال دارید . اما روابط احساسی و ازدواج نیاز به بررسی دارد . پیشنهادمیکنم که با یک روانشناس در ارتباط داشته باشید. اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید.

    2. سلام موضوع شما نیاز به بررسی دارد . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  72. با سلام ،شوهرم بیشتر وقت ها با دختر دایی اش که مجرده اما هم سن شوهرم هست تلفنی حرف میزنه . اون دختر هم هر وقت دلش بخواد زنگ میزنه و دردودل می کنه . هر چه قدر در این مورد با شوهرم دعوا کردم و گفتم دوست ندارم باهاش حرف بزنی اما یه مدتی زنگ نمیزنه بعد دوباره شروع می کنه به نظرتون چی کنم ؟ بهتره من خودم با اون دختره زنگ بزنم یا نه ؟ البته ما خارج از ایران هستیم و اون دختر تو ایران . با تشکر

    1. سلام به اینصورت که نمیشه راهنمایی کرد و نیاز است که بیشتر با شما صحبت کنیم . پیشنهادمیکنم که با یک روانشناس در ارتباط داشته باشید. اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید.

    2. سلام نیاز است که با یک روانشناس بصورت تلفنی صحبت کنید . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  73. سلام. وقت بخیر .دوسالی هست با آقایی رابطه داریم
    بحث و جدل هامون خیلی زیاده و اکثرا دعوا میکنیم.
    اوایل خانواده ها متوجه نمیشدن و دخالت نمیکردن
    اما جدیدا به جایی رسیده که همه میفهمن. مادر ایشون
    یکبار از دست ایشون ناراجت بودن و شروع کردن به گلگی ازشون و گفتن رابطه ی شما چون شرعی نیست و محرم نیستین گناهه دعواهاتون هم بخاطر همینه من این موضوع رو به خود آقا گفتم و ایشونم با مادرشون دعواشون شد .مادرشون هم به من پیام داد و از دستم شاکی و با لحن تند و بد توهین کردن به من و بلاکم کردن .حالا شما بگین من باید چیکار کنم
    از طرفی میگم از دلشون دربیارم و بلاخره بزرگتره از طرفی میگم من چه گناهی کردم چیزی که مربوط به خودم بودو بهشون گفتم ن بقیه حرفاشون

    1. سلام آرزو خانم . وقت بخیر . موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهادمیکنم که با یک روانشناس در ارتباط داشته باشید. اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید.

    2. سلام موضوع شمانیاز به بررسی دارد . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  74. سلام وقت بخیر
    من دختری ۱۸ ساله هستم و در رابطه با مشکلات و ارتباط با خانواده مشاوره میخوام
    چطور میتونم مشاوره متنی دریافت کنم؟

    1. پیشنهادمیکنم که با یک روانشناس در ارتباط داشته باشید. اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید.

  75. سلام وقتتون بخیر باشه
    بنده دانشجو ترم ۶ مترجمی زبان هستم و در حال یادگیری خوشنویسی و برنامه نویسی هستم.
    تو زندگیم گیج شدم هدف خاصی ندارم اصلا تمرکز ندارم و انگار چند میلیارد فکر تو ذهنمه و هیچ کاری نمیتونم بکنم تمرکزم کلا از دست رفته و این موضوع به شدت منو داره عذاب میده لطفا در صورت داشتن وقت و البته حوصله راهنماییم کنید که چه کار باید بکنم
    چجوری تکلیف خودمو روشن کنم ممنون از همگی

    1. پیشنهادمیکنم که با یک روانشناس در ارتباط داشته باشید. اگر هم تمایل داشتید با ما در ارتباط باشید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید.

  76. سلام. سال ۹۶ با مخالفت من و اصرار خانم مغازه پوشاک فروشی در یکی از پاساژهای شهرمان افتتاح کردیم. علی رغم اعتمادی که به همسرم داشتم بعد از گذشت چند ماه متوجه تغییرات در پوشش و آرایش همسرم شدم. در یک شب با تجسس در گوشی موبایل همسرم متوجه رابطه مجازی همسرم با صاحب پاساژ شدم. در نهایت با درگیری که ایجاد شد و اطمینان از اینکه رابطه فقط مجازی بوده اقدام به تخلیه مغازه کردیم. بعد از گذشت چند سال مجدد چند روز قبل متوجه رفتارهای مشکوک خانم شدم و مجدد با کنکاش در گوشی موبایل متوجه شدم که رابطه مجدد برقرار شده اما این بار تا ته خط که رابطه جنسی باشد پیش رفتن. من دو فرزند یکی دختر ۱۵ ساله و پسر ۸ ساله دارم. به نظر شما با این شرایط چه کنم. کامل تمرکزم را از دست داده و خواب و خوراک ندارم. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم

  77. سلام من جدیدا وقتی تو خونه نشستم یا بیرونم فرقی نمیکنه یک دفعه به طور خیلی شدیدی خندم میگیره در حدی که دل درد میگرم و بعدش خیلی بدون کنترل گریم میگیره بنظرتون مشکل چیه ؟

  78. سلام من با یکی دوست بودم سر لجبازی با یکی ازدواج کرد الان که ازدواج کرده هم دیگرم دوست داریم باهم چت میکنیم از این که ندارمش با یکی دیگه هست خیلی دارم اذیت میشم دیگه حوصله هیچ کسی و هیچ کاری ندارم فقط فکرم این که چیکار کنم مال من باشه

    1. سلام وقت بخیر . واقعیت این است که بواسطه ی تجربه ای که داشتید ، حتما دوران سختی را پشت سر گذاشته اید . اول اینکه باید دید که چه مدت از این اتفاق گذشته که شما هنوز نتونستید فراموش کنید و از طرفی هم اینکه ایشون بعد از اینکه با شما قطع رابطه کردند ، چرا دو طرف در حال ارتباط با هم هستید . بنابرین پیشنهاد میکنم که حتما بایک مشاور در ارتباط باشید

    2. سلام موضوع شما نیاز به بررسی دارد لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  79. سلام بنده بواسطه یک شکایت مشکل اعصاب و روان پیدا کردم و ضرب و جرح صورت گرفته الان در وضعیت مالی خوبی نیستم میخواستم از حق وکالت به وکیل بدهم و با دریافت دیه هزینه را یه خورده بیشتر پرداخت کنم

    1. سلام و وقت شما بخیر ، علت های مختلفی برای این مشکل وجود دارد و طبیعتا به اینصورت نمیتوان گفت علت درس نخواندن شما چیست . موضوع شما به بررسی نیاز دارد و پیشنهاد میکنم که در این خصوص با مشاور صحبت بفرمایید .

    2. سلام وقتتون بخیر
      دختر ۱۵ ساله هستم
      و مورد تجاوز قرار گرفتم
      متسفانه از طرف پسر عموی ۳۴ سالم
      متاهل هست و یه فرزنده ۹ ساله داره
      بعد از این ماجرا نمیتونم به کسی اعتماد کنم و حتی از پدر خودم دوری میکنم
      واقعا نمیدونم در چه مرحله ای از زندگی هستم
      مدام خوابهای اون روز رو میبینم
      و گوشه نشین شدم

      1. خانم نوجوان متاسفم از اتفاقی که براتون پیش امده و شما حتما نیاز به مشاوره دارید . پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس صحبت بفرمایید اگر هم تمایل دارید با ما در ارتباط باشید لطفا با شماره ۰۹۰۵۴۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید تا شرایط وزمان مشاوره را برای شما مشخص کنند / متشکرم

  80. سلام آقای جوان بابت شرایطتتون متاسفم. پیشنهاد میکنم با مشاور مدرسه صحبت کنید تا آنها با پدر و مادرتون صحبت کنند . من به اینصورت کاری نمیتونم برای شما انجام بدم

  81. سلام خسته نباشید ببخشید من امسال میخام انتخاب رشته کنم من میخام برم رشته ی برق و از رشته ی فنی حرفه میتوان رفت رشتا ی برق که ۴ تا گرایش دارد اسم گرایش هاش ۱ قدرت ۲ التوروتیک ۳ صنعتی ۴کنترل

    1. من نمیدونم چه کمکی از من برمیاد برای راهنمایی شما اما از انجاییکه تخصصی در این موردیکه گفتید ندارم پیشنهاد میکنم با اساتید خودتون صحبت کنید یا به مراکزی که آموزش میدن در فنی حرفه ای مراجعه کنید و از انها راهنمایی بگیرید برای شما مفید تر است

  82. سلام وقت بخیر
    من دانشجوی سال ۳ مترجمی زبان انگلیسی هستم و در حال یادگیری برنامه نویسی هم بودم که منصرف شدم
    من اینده مو گم کردم نمیدونم باید چه کار کنم یا چه کار و هدفی انتخاب کنم. چیزی که میدونم اینه که نیاز به پول دارم ، خیلی خیلی زیاد، تفاوتی هم برام نداره که کارم چی باشه ، هر چی بتونم بیشتر پول در بیارم علاقمم نسبت به اون به کار بیشتر میشه. تجربه داشتم که عرض میکنم
    چه پیشنهادی برای پیدا کردن هدف قاطع و ایجاد زندگی نوظهور بهم میدین؟

    1. سلام و وقت بخیر . دو تا موضوع را مطرح کردید از طرفی اینکه نیاز به کار دارید چون نیاز به پول دارید و از طرفی میگید که خیلی علاقه ی خاصی به رشته و تخصص کاری ندارید و هر کاری که در آن پول باشه به عقیده شما علاقه هم ایجاد میشه . خب این موضوع شاید از یک نگاه نسبتا بشه بهش فکر کرد و در کوتاه مدت بگیم درسته اما در دراز مدت خیر. چون بعد از مدتی از کار خسته میشید اگر در ان علاقه نباشد. بنابرین توصیه میکنم که یا در رشته ای که دارید درس میخونید سعی کنید پیشرفت کنید یا در موضوعی که فکر میکنید که علاقه مند هستید مهارت یاد بگیرید و پیشرفت کنیدو کار کنید . مطمئنا اگر که با پشتگار یک موضوع را جدی بگیرید و ادامه بدید درهای خوبی برای شما گشوده میشه

  83. سلام
    من حالم خوب نیست و جالب اینه خودمم نمدونم چم هست با دو تا از دوستام به دلایلی خیلی چرت رابطه دوستیمون تموم شده و من توی مدرسه به غیر از اونا کسی دیگه رو ندارم که باهاشون راحت باشم
    حس میکنم ت جمع کلاس بچه ها خیلی منو جدی نمیگیرن در عین حال که یک عالمه دوست دارم احساس تنهایی میکنم
    دختر عمه ام که ت مدرسه ام هست هم نمیتونه کمک کنه چون دختر عمه ام هست و زیاد دوست ندارم باهاش صمیمی بشم
    حسم اینه که اگر من نباشم واقعا هیچکس به یه ورشم نیست در عین حال که خیلی آدما رو دارم اما حس تنهایی اذیتم داره می‌کنه

    1. ملیکا سلام پیشنهاد میکنم که ابتدا با خانواده صحبت کنی و موضوع ناراحتی ت رو با اونا درمیان بزاری و بعد با آگاهی خانواده با یک روانشناس صحبت کنید . در صورتی که تمایل به مشاوره با ما را داشتید لطفا با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگ بفرمایید.

    1. زهرا خانم سلام نمیدونم چند سال دارید اما باید موضوع شما بررسی بشود . در صورتی که تمایل به مشاوره با ما را داشتید لطفا با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگ بفرمایید.

  84. ازهمه چیز حالم بهم میخوره همه ازم متنفرن وانکارم نمیکنن کل عید یه چیزفقط داخل زهنم می‌چرخید ولی نتونستم قطعیش کنم و انجامش بدم همه دبیران ازم بدشون میاد کل کلاسمون هفت نفره ک همه یه طرفن من یه طرف هرچی میشه گردنه منه دیگه اونقدردلم پره ک نمی‌دونم کدوموبگم خونوادم بدتر

    1. زهرا خانم سلام . امیدوارم که خوب باشی . خیلی مبهم صحبت کردی من نمیدونم چند سال دارید و دقیقا نمیدونم چرا این افکاررا دارید . اما اگر مایلی که راجع به مشکلت صحبت بشه باید با یک روانشناس صحبت کنی در قالب چند کلمه نمیشه نظری داد . پیشنهاد میکنم که با خانواده صحبت کن و بگو که نیاز دارید با یک روانشناس صحبت کنید . اگر در مدرسه هستید که حتما در مدرسه مشاور حضور دارد و اگر تمایل دارید با او صحبت کنید . و اگر دوست نداری که با مشاور مدرسه صحبت کنی به پدر و مادرتون بگو که مایلی با یک نفری صحبت کنی که با تو همراهی کنند و در صورتی که تمایل به مشاوره با ما را داشتید لطفا با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگ بفرمایید.

  85. با سلام
    منو دوستم عاشق همیم و یه قولایی بهم دادیم .بجون همدیگه قسم خوردیم هیچوقت تحت هیچ شرایطی همو ترک نکنیم. ایشون به جون پدری که به تازگی از دست دادن هم قسم خوردن که همیشه بمونن پیشم. میدونم ایشونو خییییلی دوستدارن و اصلا زیر قولش نمیزنه بخاطر قسمی که بجون ایشون خورده.
    من خبلی رفیقمو دوستدارم نمیتونم تصور کنم چقدر. امشب بامن بحثش شد حالا به هردلیلی بعد اومد گفت میزاره میره از پیشم .انقد گفت و گفت و تهدید کرد که من استرس رفتنشو گرفتم این جمله رو گفتم:

    تو پدرتونو دوست نداری پس منم دوست نداری باورم نمیشه ایشونو دوست داشته باشی همش دروغه همه ی حست بهشون دروغه. اگر راست بود ۱بار فقط ۱بار که قول دادی و گفتی بجون ایشون قول میدم دیگه هر روز و هرشب حرف پاک کردن اینجا رو نمیزدی و تهدیدم نمیکردی .منو میترسونی بترسون منو تهدید میکنی بکن. تو ایشونو دوست ندادی اونوقت توقع دارم منو دوست  داشته باشی ؟نه منم نداری مشخصه .

    بعد اومد هر فحش و حرفی رو بهم زد که تو به پدرم توهین کردی و بی احترامی کردی و حق نداری اسمشو بیاری و این حرفا . حتی تهدیدم کرد. الانم فکر میکنه من اون حرفو زدم که قلبشو بسوزونم و به پدرش توهین کردم. ولی ابدا قصد من تین نبوده بخدا. من عاشقشم .البته یه مدته بخاطر از دست دادن پدرش اقسرده شده اما هرکار میکنم نمیره پیش مشاور.التماس و خواهشم بیفایده س .
    ولی من منظورم این بود که نباید بزنی زیر قولت و بری .و وقتی ایشون که اینهمه برات باارزشن و قابل احترام اونوقت میزنی زیر قولت پس منم واقعا دوست نداری .

  86. تو پدرتونو دوست نداری پس منم دوست نداری باورم نمیشه ایشونو دوست داشته باشی همش دروغه همه ی حست بهشون دروغه اگر راست بود ۱بار فقط ۱بار که قول دادی و گفتی بجون ایشون قول میدم دیگه هر روز و هرشب حرف پاک کردن اینجا رو نمیزدی و تهدیدم نمیکردی .منو میترسونی بترسون منو تهدید میکنی بکن. تو ایشونو دوست ندادی اونوقت توقع دارم منو دوست  داشته باشی ؟نه منم نداری مشخصه .
    الان میخوام‌بدونم آیا حرف من بد بوده؟ چجوری بهش ثابت کنم که منظورم توهین نیست بلکه اینه که باید به جون پدرتون احترام بزاری؟

  87. با سلام
    دوست من چون پدرشونو از دست دادن بشدت افسرده ن .اما هرکار میکنم قبول نمیکنن که برن مشاوره چکار کنم راضی شن؟ تا مرز خودکشیم پیش رفتن ۹ ماهه اینجورین اصلا به حرفم گوش نمیکنن که برن پیش روانشناس ولی بشدت بهش نیاز دارن

    1. سلام دوست شما حتما به روانشناس نیاز دارند و البته اگر که تا مرز خودکشی هم جلو رفتند پیشنهاد میکنم که ابتدا به روانپزشک مراجعه کنند و بعد همزمان با روانشناس هم در ارتباط باشند. اما در هر صورت دوست شما نیاز به درمان دارند و این مسئولیت شما را بیشتر میکند که او را مجاب کنیدکه با روانشناس صحبت کنه . و اینکه تا الان چه اقداماتی انجام دادید زمانیکه ایشون میخواستن به خودشون آسیب برسونند.
      در صورتی که تمایل به مشاوره با ما را داشتید لطفا با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگ بفرمایید.

  88. سلام من دختر ۱۹ ساله هستم که هیچ استقلالی ندارم از خودم برای بیرون رفتن با دوستام با اینکه از پدرم اجازه می گیرم اما اجازه نمیدن ،هیچ کار اشتباهی هم انجام ندادم که بی اعتمادشون کنم،پدرم معتقده کسایی که بیرن میرن اصولا توی خانواده ی خوبی بزرگ نشدن و چون من تو خانواده ی خوب بزرگ شدم نباید بیرون برم.اخرین بار شش ماه پیش بود که همراه با استاد دانشگاه بیرون رفتیم و تا ۱۱ شب طول کشید پدرم گفتن اولین و اخرین بار بود ،به خودم گفتم شاید آتیششون که بخوابه کم کم بتونم باهاشون کار کنم و بذارن دوباره برم بیرون،امروز وقتی بهشون گفتم ،گفتن که چون امسال هنوز بیرون نرفتم اشکالی نداره برم بیرون ولی تا اخرامسال دیگه حق ندارم برم بیرون.منم رشتم جوریه که مجبورم اخرش برم بیرون اما خب نمیذارن.چیکار باید بکنم؟بچه اول خانواده هستم و تا یه جایی تحمل این رفتارهاشون رو دارن و نی تونم از خودم دفاع کنم از یه جایی به بعد دیگه کوتاه میان و می دونم این خوب نیست.جوری شده که یه موقع وقتی به لوازم التحریر یا فروشگاه میرم اعتماد به نفسم صفره و نمی تونم با فروشنده صحبت کنم.چیکار باید بکنم؟

    1. سلام ملیکا بله خیلی سخت است بخصوص در شرایط جامعه امروز که ادم میبینه که دیگران چطور رفتار میکنند و خانواده ی شما برای شما چه حدود و مرزهایی قائل هستند. باید ابتدا خود شما مشاوره داشته باشید و موضوع شما بررسی بشود و در صورت نیاز پدرتون هم مشاوره داشته باشند تا ببینیم که چرا اینطور فکر میکنند . در صورتی که تمایل به مشاوره با ما را داشتید لطفا با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگ بفرمایید.

    2. سلام ملیکا موضوع شما نیاز به بررسی دارد و نیاز است که با یک مشاور صحبت کنید . در صورت تمایل به مشاوره با ما لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  89. سلام وقت بخیر
    ببخشید من وقتی بخوام تو جمع حرف بزنم حتی اگه جمع افراد نزدیک یا خونواده باشه گلوم میگیره صدام میلرزه دستو پام میلرزه تپش قلبم زیاد میشه تمرکزمو از دست میدم نمیدونم که چی باید بگم حرفام یادم میره

    ممنون میشم راهنمائی بفرمایید

  90. سلام وقت بخیر
    ببخشید من وقتی بخوام تو جمع حرف بزنم حتی اگه جمع افراد نزدیک یا خونواده باشه گلوم میگیره صدام میلرزه دستو پام میلرزه تپش قلبم زیاد میشه تمرکزمو از دست میدم نمیدونم که چی باید بگم حرفام یادم میره

    ممنون میشم راهنمائی بفرمایید

    1. سلام و وقت بخیر . البته که موضوع شما نیاز به بررسی دارد . اما در همین چند خط که میفرمایید شما در گروه اختلالات اضطرابی قرار دارید و نیاز است که موضوعشما بررسی شود که کدام نوع از انواع اضطراب را دارید و به تناسب آن روی شما کار شود . پیشنهاد میکنم که با روانشناس صحبت کنید و اکر تمایل داشته باشید ما هم میتوانیم به شما کمک کنیم . با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ ارتباط داشته باشید تا هماهنگی صورت بگیرد و وقت مشاوره داشته باشید.

    2. سلام ووقت بخیر موضوع شما نیاز به بررسی دارد و لی تا اینجا که متوجه شدم قابل کار کردن و بهتر شدن است . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  91. سلام توروخدا کمکم کنید من خانوادم ب شدت بی ابرو و بی حیان مادرم هر روز تو خونه اپارتمان دعوا راه میندازه کل کوچه میریزن آبرو برامون نمونده زنگ زد ب تام دوستام و همه ی زندگیمونو گف ابرو برام نمونده تو روخدا جایی هست برم من و قبول کنن مثل بهزیستی توروخدا اگ بلدی کمکم کن فقط میخام برم ازین خونه ۲۱ سالمه

    1. سلام و وقت بخیر . خیلی سخت هست شرایطی که میگید . قطعا که باید والدینتون به روانشناس مراجعه کنند . کاری که شما میتونید ازشون کمک بگیرید این است که به اروژانس اجتماعی زنگ بزنید و از آنها کمک بگیرید.اروژانس اجتماعی شماره ش ۱۲۳ است

    2. سلام دقیقا خانواده من هم مثل شما هستن و غیر قابل تحملن . چند بار فرار کردم و چند بار خودکشی. اگه میشه تو اینستا پیام بدین بهم farhaaad_1pz

  92. من حالم بده.خیلی وقته بده.کنکور دارم.قضیه احساسی چندساله ای که دارم عذابم میده و نمیتونم درس بخونم.همین قضیه زمین گیرم کرده و باعث شده پشت کنکور بمونم و حالات و اختلالای دیگه هم بگیرم.ذهنم بهم ریختس.نیاز دارم با یکی حرف بزنم کمکم کنه.ولی چون درآمدی ندارم نمیتونم مشاوره بگیرم.زندگیمو دارم میبینم که خرابش میکنم . ولی
    من واقعا حالم خوب نیست

    1. سلام ووقت بخیر . موضوع شما نیاز به بررسی دارد . میتونید از مشاوره های رایگان کمک بگیرید . اگر در شهری که سکونت دارید خانه بهداشت است لطفا به ان مکان مراجعه کنید و انجا یک روانشناس مستقر است که میتواند به شما مشاوره بدهد و هزینه ای هم ندارد .

  93. سلام خسته نباشید اقای دکتر من چند سالی بود ازدواج کردم بچه دار نمیشدم رفتم دکتر ناباروری گفت اسپرمت ضعیفه برو پیش دکتر کلیه مجرای ادرار مثانه ووو رفتیم سونوگرافی گرفت گفت کیستی داخل بیضت هست با قرص رفع میشه بخر بعد از یکماه دوباره بیا دوباره رفتیم سونوگرافی نوشت رفتم گرفتم جوابش دادم گفت پروستات از ۱۶ اومده روی ۲۵ اینبار قرص امنیک۰٫۴تامسولین با قرص کارنیمکس۲۵۰ ال-کارنیتین با سیپروفلوکسین سیپرو کینول ۵۰۰ یک شیاف داد بهم گفتم اقای دکتر من برای بچدار شدن اومدم خدمتتون پروستاتم خیلی اذیتم نمیکرد بعد گفت شما واریکوسل دارید این قرصا رو که خوردم درد زیر شکمم یا بهتر بگم بالای التم یا همون مثانم که نداشتم شروع شد درد کلیهام ۳ برابر شد خود بخود ترشح دارم نشستم مایعه چسبنده از الت میاد سوزش ادرار گرفتم بعد معدم به قدری سوزش درد گرفته که قرصا رو قطع کردم ایا اگر قرصها رو قطع کنم پروستام بدتر میشه یا اصلا بنظر شما من واریکسول دارم اگر دارم چرا همون بار اول بهم نگفت واریکوسل داری من از ازمایش سر در نمیارم ولی ازمایش اسپرم نوشته ۷٫۴ ایا واریکوسل باعث ناباروی من شده

  94. سلام وقتتون بخیر من الان ۲۳ سالمه تقریبا ۵ ساله با اقایی اشنا شدم که ۲۲ سال از خودم بزرگترن اوایل فقط به قصد وقت گذرونی بود ولی کم کم بهشون علاقه مند شدم تا جایی که تمام روز باهاشون صحبت میکنم و واقعا بیش از حد وابسته شدم و بهش علاقه دارم چون از همه نظر با هم تفاهم داشتیم و کاملا ایده ال من هستن از طرفی خانوادم به شدت مخالف ازدواجمون هستن میخواستم بدونم راهی وجود داره که مشکلمو حل کنم

    1. سلام رها موضوع شما نیاز به بررسی دارد . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  95. سلام
    ۱۷سالمه و با یه پسر دوست هستم و جدیدا همش در مورد ازدواج صحبت می‌کنه و تصمیمش جدی هست
    و من حس میکنم که هنوز آمادگی ندارم برای ازدواج و سنم کمه.و اگر تصمیمی بگیرم اشتباه باشه
    ولی دوستش دارم و اگر بخوام باهاش صحبت کنم که اگر خواست اقدامی بکنه برای چند سال دیگه
    شاید شرایط تغییر کنه باید چیکار کنم به نظرتون؟

    1. سلام نگین وقتت بخیر کار خوبی کردی که تمایل داری در این مورد با کسی صحبت کنی . پیشنهاد میکنم که وقت مشاوره داشته باشی . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

    1. سلام ووقت بخیر دوست گرامی با عرض پوزش مشاوره رایگان نیست . شاید با توجه به شرایط شما بتوانیم با شما راه بیاییم و کمی کمتر هزینه مشاوره را حساب کنیم اما مشاوره رایگان نیست . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  96. سلام یه سوال داشتم من تازه عقد کردم بعد شوهرم هر چند وقت یه بار یه عکس از تو گوشی در میاره نشونه من میده مثلا میگه ابروهاتو مث این خانوم کن . پوستتو مث اون خانم کن. رژ اینجوری بزن . میخام قیافت مث فلان خانوم بشه تو فلان عکس . به نظرتون این طبیعیه؟ من چیکار باید کنم اصلا چه جوابی باید بهش بدم . ممنون میشم راهنمایی کنید ۲۱ سالمه شوهرم ۳۰

  97. سلام یه سوال داشتم من تازه عقد کردم بعد شوهرم هر چند وقت یه بار یه عکس از تو گوشی در میاره نشونه من میده مثلا میگه ابروهاتو مث این خانوم کن . پوستتو مث اون خانم کن. رژ اینجوری بزن . میخام قیافت مث فلان خانوم بشه تو فلان عکس . به نظرتون این طبیعیه؟ من چیکار باید کنم اصلا چه جوابی باید بهش بدم . ممنون میشم راهنمایی کنید ۲۱ سالمه شوهرم ۳۰

  98. نمیدونم چی بگم از کجا شروع کنم
    کلی حرف تو دلمه نمیتونم به کسی بگم اگه بخوام حرفی بزنم یهو میزنم زیر گریه
    خیلی عصبیم اصلا نمیتونم درس بخونم امتحانام شروع شده و انقد بی حسم که هیچی برام نیست
    همش منتظر ی فرصتم که گریه کنم و نمیتونم درس بخونم ترو خدا بگین چیکار کنم حالم اصلا خوب نیست

    1. سلام من متوجه منظور شما نشدم اما پیشنهاد میکنم که مشاوره داشته باشید . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  99. سلام من تازه عقد کردم بعد شوهرم هر چند وقت یه بار یه کس از یه جایی میاره و نشون میده میگه دوس دارم مث این عکس باشی . لبت اینجوری باشه ابروهات اینجوری باشه به جوش و خال تو صورتم خیلی گیر میده . به نظرتون طبیعیه ؟ من باید به حرفش گوش بدم یا نه

    1. سلام لاله وقتت بخیر موضوع شما نیاز به بررسی دارد . تا یک جایی شاید مشکلی نداشته باشد اما از یک جایی به انطرف شاید کمی ازار دهنده باشد . پیشنهاد میکنم که مشاوره داشته باشید

  100. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من عاشق یه پسری شدم ولی احساس میکنم هوله و هوسش بیشتره اون ۵ سال ازم بزرگتره جوریه ک میخواد کلا ازم سر دربیاره و یا بره
    چیکار باید بکنم؟
    چطور میشه کنار اومد؟

    1. سلام خانم من اصلا متوجه منظورتان نشدم .در صورت تمایل به مشاوره لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

    1. سلام فاطمه وقت بخیر باید دید که اصلا چرا اینکار رو کردی ؟ بنابرین نیاز استکه در این خصوص مشاوره داشته باشید . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  101. سلام من ی بچه گربه خریدم و خیلی دوسش دارم کلا حیوانات سگ و گربه رو دوست دارم و همیشهه به سگ و گربه های خیابونی غذا میدم .
    مشکل من این هس ک از علاقه زیاد بعضی وقتا فشارش میدم بچه گربه مو یا بعضی وقتا اعصابم خورد شه میزنمش اصلا این کارمو دوس ندارم من حیوون آزار نیستم بخدا نمیدونم چیکار کنم 🥲

    1. سلام مهشید وقتت بخیر باید دید که چرا بعضی وقتا فشارش میدی و اینکه دلیل اینکار چه هست . پیشنهاد میکنم در این خصوص یک مشاوره داشته باشی

  102. سلام من دو سال عقد کردم و هروقت که می‌خوام برم با خانوادم یا پدر مادرم جایی شوهرم نمیزاره و میگه دوس ندارم من نیستم بری و همیشه باید حرف حرف خودش باشه و با داد و بیدادم که شده حرفشو به کرسی میشونه منو از همه شبکه های اجتماعی محروم کرده و هیچ دسترسی به اینترنت ندارم مگر با وصل شدن به وای فای کسی ولی خودش همه شبکه های اجتماعی و داره و وقتی بهش میگم دوس ندارم داشته باشی میگه جفت گوشیامونو می‌زاریم کنار گوشی ساده دستمون میگیریم اگه میخوای نداشته باشم

    1. سلام و وقت بخیر .سرکار خانم موضوع شما نیاز به بررسی دارد . قاعدتا خیلی حرفها قبل از ازدواج باید صحبت شود تا در ادامه مسیر انتظاراتمان با واقعیت باشد . در هر صورت نیاز به مشاوره دارید . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  103. سلام
    من با یک دختر به صورت مجازی اشنا شدم به منظور ازدواج
    و به صورت تصویری هم با هم صحبت کردیم
    و خب دید بدی نسبت نداریم تا الان و همچی تا الان اکی بوده است.
    ولی مادر م حس بدی داره. به همین خاطر می خوام درخواست کنم از دختر خانم که به همراه مادرشون و مادرم یک جلسه باهم تصویری صحبت کنیم.
    ایا شما راه حل دیگری دارید؟
    ایا کار من اشتباه هست؟
    در ضمن باید عرض کنم که من فعلا در خارج از کشور هستم برای انجام دکترا و در حال پایان دادن ان هستم و به محض تموم شدن به مدت ۳ هفته به ایران برمی گردم
    ممنون میشوم من راهنمایی فرمایید.

    1. سلام وقت بخیر یعنی شما خارج از ایران زندگی میکنید و با یک خانمی در ارتباط هستید و مادر شما خیلی از این ارتباط رضایت ندارند. ایا مادر شما هم خارج از ایران زندگی میکنند ؟ پیشنهاد میکنم که یک جلسه مشاوره داشته باشیم . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  104. با سلام
    من پسرم ۱۶ سالمه و آرومم و وقتی میخوام برم بیرون مثلا آرایشگاه برم یا کلاس شنا یا باشگاهی ثبت نام کنم، روم نمیشه و راحت نیستم و خجالت میکشم و می ترسم نمیدونم! حتی وقتی که پدرم هم باهام بیاد بازهم همین طوری ام. هروقت میخوام برم بیرون هزار تا فکر و خیال میاد تو ذهنم که مثلا الان طرف مقابلم چه فکری دربارم میکنه؟! نکنه مسخرم کنه با حرفاش یا با نگاهش؟! که بعد حال روحیم بدتر بشه! نمیدونم بخاطر مشکل کمبود اعتماد بنفس یا عزت نفس هست. اوایل سال تحصیلی مدرسم هم همینطور بودم بطوریکه صبح برای رفتن به مدرسه از خواب بلند میشدم از شدت استرس هرچی که شب شام میخوردم رو صبح استفراغ می کردم و اما خداروشکر با مرور زمان عادت کردم و با بعضی همکلاسیم هام صمیمی شدم ولی هنوز اون مشکلم حال نشده لطفا کمکم کنید. اگه میتونستم زنگ میزدم اما راحت نیستم.

    1. سلام امیر ، ایا تا بحال در این مورد با مشاور مدرسه صحبت کردی ؟ پیشنهاد میکنم که مشاوره داشته باشی ( با یک روانشناس ) حتی میتونی با ما هم مشاوره داشته باشی . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  105. سلام وقتتون بخیر

    من تو خانواده به شدت وابسته زندگی میکنم
    خودمم خیلی به خانوادم وابسته ام الان تصمیم گرفتم خودما از این قضیه دور کنم
    و سعی کردم خودما با کار و درس سرگرم کنم الان واسه ادامه درسم میخوام برم تهران ولی مامانم از اونجایی که وابسته اس مدام میگه بدون تو نمیتونم ، نرو ، منا تنها نذار و…..
    سعی کردم با حرف زدن ارومش کنم ولی همچنان بی قرار
    میخوام بدونم این که دارم میزارم و میرم کار درسته ای ؟ اسیبی بهش وارد نمیشه ؟
    باید چیکارکنم؟

    1. سلام و وقت بخیر . موضوع شما نیاز به بررسی دارد . پیشنهاد میکنم که جلسه ی مشاوره داشته باشید . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  106. باسلام وقت بخیر
    من با پسری سه سال در رابطه بودم هیچ بدی ازش ندیدم پارسال بخاطر افسردگیش ازش جدا شدم بعد از ۸ماه که خودش رو درمان کرد برگشت خیلی هم همه چیز از قبل بهتر شد.
    از نظر مالی از ما ضعیفتر هستن؛ اما واقعا پسر چشم پاکی هست و خانواده هم این رو تایید کردن، از لحاظ روحی و جسمی هم همیشه هوای من رو داشت و مراقبم بود.
    دو ماهی هست بخاطر اینکه من قصد مهاجرت دارم و ایشون تک بچه است از هم جدا شدیم.
    اما من تو این مدت تصمیم گرفتم که از مهاجرت صرف نظر کنم چون واقعا پسر خوبی هست و بنظر من ارزشش رو داره.
    مادرشون هم خانم خیلی خوبی هستن-پدرشون رو زیاد ندیدم، اما مادرشون میگن فقط ابراز علاقه کلامی میکنه و توی رفتار چیز زیادی ازش ندیدم.
    اما چند نفر بهم گفتن چون کارش در املاک هست به مرور زمان تغییر میکنه و بد میشه چون توی این محیط خیانت و دود و دم براش عادی میشه و این پاکی و خوب بودنش بخاطر سن کمش هست؛ ۲۳سالشون هست.
    این رو هم بگم توی مدتی که جدا شده بودیم من خودم با چند نفر دیگه آشنا شدم اما ایشون با هیچکس هیچ ارتباطی نداشته.
    بنظر شما تصمیم درست چیه؟ احتمال اینکه ایشون تغییر کنن چقدر هست؟
    با سپاس

    1. سلام گندم موضوع شما نیاز به بررسی دارد و در چند کلمه نمیشود نظری داد و راهنمایی کرد . پیشنهاد میکنم که جلسه ی مشاوره داشته باشیم . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  107. سلام خانواده من دارن از هم طلاق میگیرن خیلی ناراحتم بابت این موضوع وبابام خیلی مامانمو دوست داره و الان مجبوریم چند ماه خونه مامانحونم زندگی کنیم تویه شهردیگه تاهمچی درست شه و حس میکنم مامانم داره بایکی چت میکنه ودوستامم ولم کردن وهیچ دوستی ندارم وتوتنهایی دارم میمیرم ونمیدونم بایدچیکارکنم

    1. سلام . خیلی تجربه ی سختی را دارید میگذرونید و نیاز است که پدر ومادر را تشویق کنید که مشاوره داشته باشند. لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  108. سلام من دوسال نامزد هستم از راه دور ارتباط داریم تازگی ها با من سرد شدن ودفعه آخرهم یه حرفی گفتم ناراحت شدن وگفتن دیگه زنگ نزن منم نمیزنم تا بیام پیشت از من ناراحت شده واین حرفو زدمن باید چی کار کنم زنگ بزنم یا صبر کنم بیاد

    1. سلام و وقت بخیر موضوع شما نیاز به بررسی دارد . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  109. سلام ببخشید من جدیدا خیلی پرخاشگر شده ام وقتی مردم به من چیز هایی میگویند که مرا عصبانی می‌کند من با آنها بد صحبت کرده یا به آنها صدمه جسمانی میزنم جدیدا مشکوک به سرطان خون هستم و میگویند در دوره این بیماری عصبانیت طبیعی است ولی من دوست ندارم به دیگران صدمه بزنم یا دلشان را بشکنم احساس میکنم خیلی تحملم کم شده احساس میکنم حوصله هیچکس را ندارم میشه من را برای کنترل خشمم راهنمایی کنید ؟

    1. سلام و وقت بخیر موضوع شما نیاز به بررسی دارد که علت خشمتان را دربیاوریم و ببینیم که زیر این خشم ایا موضوع خاصی است که نیاز به درمان داشته باشد و اینکه در نهایت مهارت کنترل خشم را یادبگیرید. لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  110. سلام خسته نباشید
    حدودیک ساله به یه پسر علاقه مند شدم توی محل کارش دیدمش البته پسر از علاقه ایی که بهش دارم خبر نداره چند وقت پیش می خواستم به پسره بگم که گفتن محل کارش تعغیر کرده و دیگه نشد که علاقمو بهش بگم الان هیچ آدرس و شماره ایی ازش ندارم واقعا یه ساله کارم فقط گریه بوده دیگه دارم براش دیونه میشم الان چیکار کنم واقعا پسر رو دوست دارم اصلا نمی تونم بهش فکر نکنم

    1. سلام و وقت بخیر سرکار خانم پیشنهاد میکنم که یک جلسه ی مشاوره داشته باشیم . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  111. با سلام .من یه خواهر ۴۷ ساله دارم که وسواس شدیدی داره و بشدت زورگو و فحاش هست . سه بار شوهر کرده ولی هیچ کدوم نتونستن بیشتر از سه ماه باهاش بمونن .بطور مثال همین یک ماه قبل خونه رو دوبار خانه تکانی کرد. هر چیزی رو چند بار و بیش از حد می‌شست و اگر چیزی بگوییم با فحاشی و پرخاش شدید جواب می‌دهد. در هر کاری افراط به خرج می‌دهد چند بار به زور روانپزشک و روانشناس بردیم ولی قرصهای تجویز شده رو اصلا مصرف نکرد . زندگی رو برای خودش و خانواده جهنم کرده .به خدا خسته شدیم هممون . لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام و وقت بخیر خواهر شما نیاز به روانپزشک و روانشناس دارند و حتما ایشون باید به روانشناس مراجعه کنند.لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  112. سلام وقت بخیر
    من واقعا احتیاج به کمک دارم‌ لطفا ۱۲۳ رو پیشنهاد نیاد چون اونقدر حالم بده که نمیتونم تلفنی با کسی صحبت کنم..خانوادم دیگ به حای رسیدن که دارن آزار میبینم از کمبودی‌ که دارم رنج میبرم‌ بخدا چند بار دست به خودکشی برداشتم ولی قرص مصرف کردم ولی نمیشه دیوونه شدم مثل آدمای معمولی نیستم خانوادم روانین توروخدا یکی به دادم برسه دیوونه شدم بخدا قسم حس میکنم مرگم نزدیکه

    1. سلام متاسفانه من متوجه منظور شما نشدم اما از انجاییکه فرمودید که اقدام به خودکشی داشتید حتما با یک مرکز روانپزشکی در ارتباط باشید . در بیمارستانهای دولتی یک واحد روانپزشکی یا فوریتهای پزشکی دارند با انها تماس بگیرید

  113. سلام خداقوت ببخشید من یه نوجوان ۱۴ هستم و من افسرده شده بودم چون اکثر دوستام در مدرسه دوست دختر داشتن و من نداشتم و الان یه دختری هست در فامیل ۱۵ سالش هست و تا ۲ روز پیش که به خونمون نیومده بود من خونه مادر بزرگم میدیدمش برای سلام فقط سر تکان میداد و من هم همینطور و به چیز هایی که میگفتم اصلا نمیخندید ولی ۲ روز پیش که به خونمون اومدن ایشان دستشان را دراز کردن برای سلام و داخل مهمونی با من حرف میزدن و به چیز های خنده داری که میگفتم می‌خندید میخواستم ببینم آیا ایشون هم من رو دوست داره یا نه ممنون میشم پاسخ بدین

    1. سلام اقای جوان . واقعیت این است که سن شما سن حساسی است و دستخوش تغییراتی هستید که خودتان در حال تجربه کردن ان هستید . پیشنهاد میکنم که در این مورد با مشاور یا فردی که از شما بزرگتر است و تجربه دارد مشورت بفرمایید . در مورد دختر فامیل هم نه لزوما به اینصورت نیست که اگر یک نفر با کسی برخورد خوبی داشته باشد لزوما طرف مقابل را نوع خاصی دوست داشته باشد. از ان نوع دوستی ها که شما مد نظرتان است منظورم هست

  114. سلام میخاستم بگم من از یکی خوشم اومده ولی دو سال از من کوچیکتره خانوادمم با سن یکم مشکل دارن ولی خیلی دوسش دارم نمیخام از دستش بدم‌چیکار کنم

    1. سلام موضوع شما نیاز به بررسی دارد و نیاز است که جلسه مشاوره داشته باشیم . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  115. سلام من مشکلی که دارم این ترس شدید از اینکه خانوادم بخصوص مادرم به قتل برسانم دارم یکی دو نفر گقتن بهم تو میشی قاتل منم دیگه چند ماهه ترس دارم به طوری که زندگیم مختل شده همش فکر میکنم من یه بارم مادرم یا اعضا خانوادم میکشم اعدامم میکنن بعد این جمله که میگن از هرچی بترسی سرت میاد بدترم میکنع میگم حتما در اینده این اتفاق میوفته کلا دیگه نمیتانم تحمل کنم تا دعوا ساده ای رخ میده به فکر قتل میوفتم تو ذهنم مثلا فکر میکنم مادرم خفه کنم یا با چاقو بزنم بعد به شدت ترس ورم میداره و اینم بگم خانوادم خیلی دوس دارم واقعا نمیدانم چکار کنم جدیدا میترسم سنگدل بشم هرچقدر هم التماس کنن دلم نسوزه منصرف بشم حالا فشار روانی دارم روز به روز بدتر میشم اول یه فکر ساده بوده حالا بعضی موقع ها میگم باهاش رو به رو بشم یا خودم بکشم خلاص

  116. سلام من مشکلی که دارم این ترس شدید از اینکه خانوادم بخصوص مادرم به قتل برسانم دارم یکی دو نفر گقتن بهم تو میشی قاتل منم دیگه چند ماهه ترس دارم به طوری که زندگیم مختل شده همش فکر میکنم من یه بارم مادرم یا اعضا خانوادم میکشم اعدامم میکنن بعد این جمله که میگن از هرچی بترسی سرت میاد بدترم میکنع میگم حتما در اینده این اتفاق میوفته کلا دیگه نمیتانم تحمل کنم تا دعوا ساده ای رخ میده به فکر قتل میوفتم تو ذهنم مثلا فکر میکنم مادرم خفه کنم یا با چاقو بزنم بعد به شدت ترس ورم میداره و اینم بگم خانوادم خیلی دوس دارم واقعا نمیدانم چکار کنم جدیدا میترسم سنگدل بشم هرچقدر هم التماس کنن دلم نسوزه منصرف بشم الان خیلی فشار روحی دارم طوری که میگم بزار ی بار باهاش رو به رو بشم تا تمام بشه یا میگم خودم بکشم تا راحت بشم

    ترو به خدا قسم کمکم کنید 😭😭

    1. سلام و وقت بخیر موضوع شما نیاز به بررسی دارد و باید دید که دارای چه اختلالی هستید اما چیزی که در همین چند جمله برمیاید امکان دارد که وسواس داشته باشید . بنابرین نیاز به بررسی و مشاوره دارید لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  117. سلام ببخشید من یکی از دوستانم قبلا با فردی وارد رابطه شده وبعد اون رابطه ضربه های زیادی دیده و کاملا داره خود واقعیشو فراموش میکنه مثل اون رفتار میکنه و کل استایلو رفتارشو عوض کرده راهی وجود داره بهش کمک کنیم به خود واقعیش برگرده؟

    1. سلام دوست شما نیاز به مشاوره دارند . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  118. سلام.من یکسال با یک پسری زندگی میکردیم مثل زوج دوست پسرم بود ولی از همون اول خیلی نشونه ها دیدم و یکروز سر بحث گفت هیچ حسی ندارم خداحافظ. و من الان دچار خود سرزنش گری شدم که چرا خودمو گول زدم و هکش میگم تقصیر خودم بود. ولی ماجرا این بود که به بهونه اینکه من دانشجو هم حتی یکبارم منو به بیرون حتی برای یک بستنی هم دعوت نکرد. حتی برای یه. پیاده روی ساده هم منت میگذاشت که وقتم پره همین که همش تو اتاقمی کافی نیست؟و خودش بحث های جدی راه مینداخت راجع به آینده ولی من میخواستم حرف بزنم میگفتم از کجا معلوم شاید اصلا فردا مردم انقدر از آینده نگو. از حال هم که نگو چون شرایطمو داری میبینی.یعنی من هیچی از خواسته هام نمیتونستم بگم و حتی عمقی نمیدیدم بخاد منو بشناسه یا برنامه ای با من بچینه ولی وقتی تو اتاقش بودم مهربون برخورد میکرد یا دوبار میخواستم بهم بزنم خیلی منت کشی کرد. و همش حرف هاشو عوض میکرد یک مثال ساده چندین بار قول داد میبرت سفر پولامو جمع میکنم ولی یکبار من گفتم خب برنامشو بچینیم منم پول جمع کردم گفت نه اصلا نمیشه.به همین شکل راجع به همه چی منو گیج میکرد .و هیچکسی منو نمیشناخت جز یکی از دوستای پسرش و همدانشگاهیش که مجبور شد درواقع. برای همه خواسته هام بهونه میاورد و اخر من شدم غرغرو .و یکبار که سفر بودم زنگ زد گفت تو دروغگویی دیگه بهت اعتکاد ندارم خدافظ و برگشتم دیدک تو خونه نیست و غیب شده. جدای اینکه. حالم خیلی بده میخواستم بدونم اون نشونه ها کافی بوده که من ایراد بگیرم یا حتی بهم بزنم ؟اون آدم روراستی نبوده؟ اگه میخواست این مسایل کاملا حل شدنیه؟ و همش میاد تو ذهنم خب تو اتاقش بودم باهام خوب رفتار میکرد .ولی نمیخواست یکذره بهش فشار بیاد .از اول احساس ترس داشتم که این یهو میزاره میره و الان هم فقط چون هیچی نمیگم همهچی خوبه تو اتاق باهام خوبه .حتی یکبار دنگ کاندومش هم ازم خواست.خیلی قول و وعده داد ولی من هروقت میپرسیدم میگفت تو منو پذیرفتی به عنوان دانشجو ایندم نامعلومه(با اینکه اصلا نیست فقط یه تز داشت و موقعیت شغلی) و حتی برای محبت مالی هم انتظار بالایی نداشتم میکفتم یه کاری بکن فقط منم دلم خوش باشه .همش میگفت اینهمه اینجایی چایی درست میکنم باهم حرف میزنیم دوستای دخترمو کم کردم برات کافی نیست؟ اگه نمیخای برو با یکی که کار داره .واقعا ذهنم مریض شده میگم کاش هیچی نمیگفتم .اون نشونه ها واقعا کافی بوده ؟ من الکی تحمل کردم؟

    1. سلام سرکار خانم من متاسفانه خیلی متوجه فرمایش شما نشدم . انقدر فهمیدم که با یک اقایی یک سال هم خانه بودید و یک ذفعه خداخاقظی کردند و رفتند و البته در طول این یکسال هم بدون چالش نبودید. والان نمیدونم درخواستتون از بیان این موضوعات چه هست ؟ پیشنهاد میکنم که با هم یک جلسه مشاوره داشته باشیم . لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  119. من ۲۳سالمه و تقریبا دوسال و‌نیمه با اقایی ک همسن خودمه رابطه دارم من یه شهر دیگه زندگی میکنم اون یه شهر دیگه و دیر به دیر همو میبینیم خانوادش در جریان رابطمون هستن باهاشون در ارتباطم یه موضوعی یه مدته منو اذیت میکنه اینه که ما مدت زیادی باهم رابطه داریم و من دلم میخواد زودتر رابطمون رسمی بشه و‌ خانوادم در جریان قرار بگیرن اما اون حاضر نیست بیاد خاستگاریم دلیلشم اینه که وضع مالیشون اصلا خوب نیست و هنوز دانشجوعه من فقط میخوام بیاد صحبت کنه نامزد کنیم تا وقتی اوضاع درست شه ولی نمیاد از یطرف دیگه یه داداش کوچکتر از خودش داره دوست پسرم مدرسش ک تموم شد رفت دانشگاه ولی داداشش رفت سربازی همونجا با یه دختر خانمی اشنا شد خب خانواده اون دختر از اول در جریان رابطشون بودن و خانوادگی در. رابطه بودن تازگیا فهمیدم رفتن خاستگاری و رابطشون رسمی کردن با اینکه اوضاع مالی برادرشم مثل خودشه ولی اون رفت خاستگاری من دوسالو نیمه ک تو این خانوادم و هنوز هیچ پیشرفتی نداشه رابطم بعد اون دختر هنوز یک سالم نیست ولی شده عروس خانواده انقدر این فکرا توی ذهنمه و‌داره اذیتم میکنه نیمدونم چکار کنم یا چجوری راضیش کنم بیاد خاستگاریم ممنون میشم کمکم کنین

    1. سلام و وقت بخیر . اینکه سطح دوستی شما در چه سطحی است و اینکه از ابتدا چه قول وقرارهایی به هم دادید باید مورد بررسی قرار بگیرد . پیشنهاد میکنمکه یک جلسه مشاوره داشته باشیم.لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  120. سلام من ۳۳سالمه پسرم ۸ساله و بعد از تولدش بخاطر گاهی تنهایی و کمبود توجه و یجورایی مریضیه ذهنی که از بچگی با من ور رفتن چه دخترش چه برادرم شده بود ، ۵باری به همسرم خیانت کردم و الان دوباره باردارم و توبه کردم و دیگه از دوستی که موجب و باعث خیانت من به همسرم شد جدا شدم،خیلی عذاب وجدان دارم و خودمو آدمه خیانتکار و کثیفی میبینم و این حالمو بد میکنه،همسرم از خیانتم باخبره و با من زندگیشو ادامه میده و اینو باعثش عشقه زیادش به من میدونه اما من اصلا خوب نیستم،الانم دوباره مثله بارداری اولم تنهام،همسرم بخاطر کار بی توجه شده و همه ی اینا فشارای روانی زیادی داره به من وارد میکنه

    1. سلام ووقت بخیر سرکار خانم پیشنهاد میکنم که جلسه مشاوره داشته باشید تا بتونیم با هم صحبت کنیم و درمورد تجربه و وضعیت الانتون و حسی که به خودتان دارید صحبت کنیم و مشکلات ان را با کمک هم بررسی وبرطرف کنیم. لطفا جهت هماهنگی زمان مشاوره با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید.

  121. سلام و وقت بخیر، میخواهم یک جریانی را تعریف کنم. و خواهش می‌کنم کمکم کنید. من دانشجوی دکتری هستم. استاد راهنمای من فردی هست که چند ماهه و به من چند باری میشه که ابزار علاقه کرده. کاملا متوجه رفتاراش هستم. اون زن و دو دختر بزرگسال داره. و متاسفانه خیلی پیگیر من هست. بارها خواستم ازش دور بشم نشده. حتی دیگه نمیتونم ازش راهنمایی بخوام چون بد برداشت میکنه و منم از اونجاییکه آدم خجالتی و با اعتقادی هستم فکر می‌کنم از خوب بودن و خوش اخلاقی من سو استفاده میکنه. در مکالمه‌های فضای مجازی اسم کوچیک منو صدا می‌زنه و ازم عکسام رو میخواد. شرم‌آور ه این استاد خیلی با سواد و خیلی با معلومات علمی بالاست. استاد تمام هست. برای همین انتخابش کردم و حالا این رفتاراش داره منو اذیت میکنه. من مجرد هستم و چند ماه دیگه ۴۰ ساله‌ام میشه. من تا به حال خواستگاران زیادی داشتم اما هیچ کدام به دلایلی مناسب من یا خانواده من نبودند برای همین با خودم عهد کردم اگر فرد دلخواهم را پیدا نکنم ازدواج نخواهم کرد. بچه نیستم کاملا متوجه رفتاراش هستم. من به درس‌هام خیلی اهمیت میدم و کلا سرم مشغوله تحقیقاتم و رساله‌ام هست. اما این استاد از این ویژگی من سوئ استفاده میکنه. نمیدونم چیکار کنم. براش احترام زیادی قائلم. از اول همین بوده. از دوره ارشد استادم بود. حتی راهنمای ارشدم هم ایشون بودن. و خیلی به مرتبه علمی ایشون اعتماد دارم. اما داره با این کاراش آزارم میده. و الان فکر میکنم این همه مدت و این همه ساله که استادم هست اما انگار نشناخته بودمش. من در تمام طول عمرم حتی یک بار هم به هیچ احد و الناسی عکسم رو نفرستادم. قسم میخورم. آدم خشک مذهبی نیستم اما به اعتقاداتم پایبندم. اما این آقا اونقدر با سماجت و اصرارهای زیادش ادامه داده تا اینکه ازم سه چهار تا عکس گرفته و من واقعا ناراحتم. البته عکسها همگی با لباس پوشیده هست اما موهام بازه.
    یکی از جملاتش رو بگم: بهم میگه من بعضی وقتها اینجوری میشم دست خودم نیست. …..چون اونقدر که بارم نمیشد این حرفها رو میزنه بهش گفتم خودتونید پشت گوشی که اونو گفت.
    یعنی گول زدن در این حد!.
    لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم. در ضمن نمیشه که استاد عوض کرد.
    من قبلا خیلی پرکار بودم و همش مقاله مینوشتم اما الان فکرم رو مشغول کرده و ناراحتم. من از فرانسه هم پذیرش گرفتم اما اونقدر فکرم مشغول این موضوع هست از کارام موندم. باید پژوهش‌ هام رو در کشور مقصد ارائه بدم و سخنرانی داشته باشم. من برای این اهدافم واقعا جنگیدم اما حالا با این حرکات استاد راهنما که اصلا باورم نمیشه از کارام موندم. دل و دماغ کار روی پروژه ام رو ندارم.
    این استاد همیشه سرش خیلی شلوغ بوده معمولا قبلنا بعد سه روز جواب میداد برا همه دانشجوها همینطوره الانم همینطوره اما کافیه من یه پیام بدم درجا جواب میده. البته اینم بگم حالت جواب دادن رسمی و اداریه اما گاهی مواقع مثلا هر سه هفته یه بار درخواست عکس ازم می‌کنه. و واقعا در عذابم و حس قربانی رو دارم.
    آخرین بار همین چند روز پیش بود که اصلا خودش پیام داد و شروع کرد. و وقتی دیدم اوضاع خرابه، گفتم من باید برم کار دارم فعلا. و نگذاشت برم و بزور منو به حرف کشوند هر چند که من کمتر نوشتم و همش گفتم نه نه نه و … اما بازم اصرار به گرفتن عکس کرد. ببینید یه چیزی هم گفت: گفت فکر کن من الان اگر شهر تو بودم که هر روز صورت ماهت رو می‌دیدم و الان دارم عکسش رو میبینم این کجاش معصیت می‌کنه عزیزم.
    من از این جملات چِندشم میشه. با خانواده‌ام نمیتونم مطرحش کنم. اصلا شرم‌آوره. و اونا هم سنی ازشون گذشته و خیلی خیلی ناراحت میشن و اصلا دیگه پدرم نمیگذاره من تحصیلاتم و ادامه بدم. واقعا نمیدونم چیکار کنم….

    1. سلام سرکار خانم ممنون از حسن اعتماد شما که مطالباتون را با ما درمیان گذاشتید . پیشنهاد میکنم که استاد راهنماتون را تغییر بدید میتونید با رئیس دانشکده تون صحبت کنید و بفرمایید که به دلایل شخصی نمیتونید با این استاد ادامه بدید . شاید یک ترم عقب بیافتید اما فکر میکنم که ارزشش را داره و ای کاش که از خودتون عکسی برای ایشون نمیفرستاید اما در هر صورت تمام نوشته های ایشون را نگه دارید و پاک نکنید
      اما پیشنهاد میکنم که بصورت تلفنی با ما تماس بگیرید تا کاملتر در این مورد با هم صجبت کنیم . اگر هم مایل به صحبت با ما بودید لطفا با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس حاصل بفرمایید و شرایط مشاوره و زمان را باشما هماهنگ میکنند .

    1. سلام سرکار خانم در صورت تمایل به مشاوره و اگر هم مایل به صحبت با ما بودید لطفا با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس حاصل بفرمایید و شرایط مشاوره و زمان را باشما هماهنگ میکنند .

  122. سلام من میخوام به نمره کنکورم اعتراض بزنم ولی اون موقع واسه ثبت نام شماره داداشمو دادم الان میگه شماره قبلا برای پروفایلی استفاده شده پست الکترونیک هم همون ایمیل داداشمو میزنم اینم میگه تکراریه من باید چیکار کنم.

  123. سلام خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه من یک دختر ۱۵ ساله هستم و مشکل من مثل خیلیا خانواده هست راستش خانواده من نمیزارن لباس هایی که دوست دارم بپوشم وهمیشه در حال غر زدن هستن که این لباس کوچیکه و تنگ و …. و من واقعا خسته شدم از این وضعیت من حتی اجازه نمیدن لاک بزنم و همش میگن دختر باید باحجاب باشه اصلا برای من ارزش قائل نیستن و هر وقت در مورد اینها باهاشون صحبت میکنم دعوا پیش میاد از اینکه میبینم همسن های من هرجور دلشون بخواد میپوشن بیشتر افسرده میشم که چرا من حق آزادی ندارم حتی چندین بار به فکر خودکشی شدم میشه کمکم کنید

    1. سلام ریحان متوجه هستم که شرایط دشوار است هم برای شما و هم برای خانواده پیشنهاد میکنم که با یک روانشناس یا مشاور رودرو یا بصورت تلفنی صحبت کن ار مدرسه مشاور دارد با مشاور مدرسه مطالبت را درمیان بزار و اگر هم مایل به صحبت با ما بودید لطفا با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس حاصل بفرمایید و شرایط مشاوره و زمان را باشما هماهنگ میکنند .

    1. سلام دوست گرامی پیشنهاد میکنم برای اینکه بتونیم بهتر از علت تصمیمتان اگاه بشم لطفا تماس تلفنی داشته باشید و اگر هم مایل به صحبت با ما بودید لطفا با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس حاصل بفرمایید و شرایط مشاوره و زمان را باشما هماهنگ میکنند .

  124. من دوقطبی دارم،چند وقت پیش شکست عاطفی خوردم،و تازه بود فهمیدم ازدواج هم کرده،من اولش فکر کردم شوکه هستم که ناراحت نمیشم اما بعدش دیدم توهم دارم،نقاشیم نور میده،بعد دیدم یه غزاله گوشه اتاقم داره گریه میکنه و به سینه خودش مشت میکوبه،انگار از من جدا شده بود،غزاله های دیگه ای هم بودند،و من هیچی رو احساس نمیکردم حتی به صورت فیزیکی،یه روز دیدم اونا بالا سرمند و میخوان خفم کنند،ازشون میترسم،خوشحالم که بلاخره درد نمیکشم اما میترسم بعد به صورت مضاعف درد بکشم،من تجربه خودکشی های ناموفق دارم،از حمله های عصبی میترسم،الان خوبم اما فکر می‌کنم از شوک زیاد بیماریم پیشرفت کرده باشه

    1. سلام پیشنهاد میکنم که با یک روانپزشک صحبت بفرمایید و با ایشان مراجعه بفرمایید . احتمال زیاد نیاز به دارو خواهدی داشت اما با دارو و بعد روانپزشک وضعیت بهتری خواهید داشت

  125. سلام خسته نباشید.من توی زندگی متاسفانه گیر یه پسری افتادم(هیچگونه ارتباطی بین ما نیس فقط تو ذهن خودشه) که مثل یک بیمار وسواسی وروانی من وخانوادم روتوی ذهنش گزاشته وکل زندگیمو نابود کرده ومیکنه رسما مرده متحرک شدم از تیر۹۹ قید کار زندگی مهمونی رو زدم وخونه نشستم رسما زندگیمو فلج کرده چون توی شهرکوچیک هستیم وهمه همدیگرو به قیافه میشناسن وآبرومو همه جابرده مغازه را نمیدن فحشای بد میدن تهدید به اسید پاشی میشم. وهمه بهش کمک میکنن.واز طرف جامعه من طرد میشم نه یک پسره روانی. وجالبش اینجاس خواهر وسط من از طریق دوس پسرش آمار منو از تو خونه به اون میده. هزاران بار به خودکشی فک کردم. همه چیو ول کردم.انگیزه ندارم. درخواست کمک به عنوان منتور مشاور ازشمادارم. چیکارکنم؟؟؟از طرفی وضع مالی خوبی نداریم که بخوام از اینجا برم. ۴ساله خونه موندم بلکه دست از سرمون وردارن بدتر شده که بهتر نشده. خواهش میکنم جواب بدین ممنون میشم

    1. سلام و روز بخیر خانم محمدی اول اینکه موضوع شما نیاز به بررسی دارد و بصورت چت امکان پذیر نیست . پیشنها میکنم تلفنی با روانشناس صحبت بفرمایید . اگر هم مایل به صحبت با ما بودید لطفا با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس حاصل بفرمایید و شرایط مشاوره و زمان را باشما هماهنگ میکنند .

    1. سلم خانم مریم موضوع شما نیاز به بررسی دارد . لطفا بایک روانشناس صحبت بفرمایید . اگر هم مایل به صحبت با ما بودید لطفا با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس حاصل بفرمایید و شرایط مشاوره و زمان را باشما هماهنگ میکنند .

  126. سلام وقت بخیر
    حدود یکساله عقد کردیم خیلی جر و بحث ناراحتی داریم حتی همسرم روی من دست بلند کرده و فحاشی می کنه به هر دلیلی به خودش اجازه میده به من و خونوادم توهین کنه ما خیلی گذشت کردیم ولی واقعا دیگه صبرم تموم شده شوهرم رفتارش تغییر کرده و بدترین شخصیت خودش رو با من داره وظایف و مسئولیت زندگی مشترک رو نمیدونه و یا انجام نمیده یا وقتی انجام داد منت میذاره و توقع جبران داره گروکشی و تهدید می‌کنه خیلی دروغ میگه خیلی قول داده و عمل نکرده مثلا درمورد سیگار کشیدن بارها دروغ گفته و قول داده ترک کنه اما هردفعه زیرقولش زده خانواده اش هم طرفداری بی دلیل می کنن وقتی باهاشون صحبت میکنیم و توقع دارند من با همه چیز بسازم که واقعا تا الان همین بوده در هرموردی باهاشون کنار اومدم اما واقعا دیگه دراین مورد نمی تونم کوتاه بیام خلاصه ایشون تا الان همه چیز رو به بدترین شکل ممکن پیش برده و ما گذشتیم ما همه راه ها را امتحان کردیم حرف زدیم من و همسرم با خانواده ها بحث کردیم قول داد اما عملی نکرد حتی به خودم تعهد داد اما وفا نکرد ازش خواستم بریم مشاوره اما راضی نشد گفت مشاوره را قبول ندارم الان هم برای آخرین بار که بحث داشتیم اومد خونه ما که جبران کنه اما دیگه سنگ تموم گذاشت و دیگه هرچی مونده بود رو خراب کرد همیشه حرفش ثبات نداره و چند بار درمورد برگزاری عروسی نظر مثبت و منفی داده هر کاری من انجام بدم ناراضی هست انتقاد بی مورد میکنه با بقیه زن های فامیل من رو قیاس می کنه مادرش خیلی در کارهامون دخالت میکنه برای خونوادش خیلی وقت میذاره کار میکنه پول خرج می‌کنه اما به من همیشه میگه خستم کار دارم پول ندارم و هر کار مامانم میگه انجام بدیم تا الان هر بحثی شده خودش و خونوادش کمک نکردن در حل مشکل اما من و خونوادم کلی وقت و انرژی گذاشتیم حرص خوردیم حتی مریض شدیم ولی اونا ما رو مقصر میدونن آخرین بار خودش گفت من خسته شدم جداشو میخوام راحت بشم ولی من طلاق نمیدم اگه خواستی بیا سر خونه و زندگیت و تهدیدم کرد که دیگه به هیچی کاری نداره و حالا رفته و دیگه چیزی نمیگه اما خونوادش میگن نباید جدابشیم همه چی درست میشه اما خیلی از این حرفا زدن و عملی نشده ممنون میشم لطفا راهنمایی فرمایید که اگه من تعهد رسمی از همسرم بگیرم که دیگه من رو کتک نزنه و فحاشی نکنه و اگر تکرار شد من بتونم جدابشم میتونم مطمئن باشم این این بازدارنده رفتار و حرف بد گذشته باشه و دیگه تکرار نشه میتونم به این تضمین امیدوار باشم و عروسی کنم چون راهم هم از خونوادم دوره خونه نزدیک خونه خونواده همسرمه من خیلی نگرانم که وقتی زیر یه سقف بریم اوضاع بدتر بشه و از جداشدن هم میترسم آیا واقعا امیدی هست که بمونم یا جدابشم؟اگر جدابشم اوضاع بهتره یا بمونم؟ اگه بمونم بهتر میشه همسرم تغییر می‌کنه با این تعهد یا اشتباهات تکرار میشه؟ خواهش می‌کنم کمکم کنید چی کار کنم؟ و اینکه با این دلایل من میتونم طلاق بگیرم ؟حق طلاق ندارم و باکره هستم چون گفته طلاق نمیدم ولی اگه میتونی طلاق بگیر واقعا سردرگمم از زندگی پشیمون و ناامیدم

    1. سرکار خانم موضوع شما نیاز به بررسی دارد . برای یک چنین مسئله ی مهمی پیشنهاد میکنم که حضوری یا تلفنی با روانشناس صحبت بفرمایید . اگر هم مایل به صحبت با ما بودید لطفا با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس حاصل بفرمایید و شرایط مشاوره و زمان را باشما هماهنگ میکنند .

  127. فامیل ما اراز اذیت میکنم نه دوست نداد چادر ارایش سر نمیکنم سر جوش میزد خودشان بدتر جلوی شوهر ارایش میکنم بله نه بچه دار نه خانه دار نه شوهر دار نه کتاب نماز درس قران نمی خواهید یاد بگیرید برو خودتان برای نوه ها گول یاد بگیرید ولم کن همکاران عمو خانم ها اقایی فزل بله بهرامی رسول زاده دختر بتول عمو علی عمه زهرا پسر مهر داد بله فامیل گول ما گیره به من نداد بله شماره زندیه آذر بهرامی میدم بله +۹۸۹۱۲۳۳۰۵۳۲۵ بله یکی عمه فاطمه شماره میدم بله +۹۸۹۰۲۴۰۴۴۱۱۱ بله همکاران خانم ها میدم شماره بله +۹۸۹۱۲۰۸۸۲۳۳۷ محدثه بیگی فزل بله نگو من داد دعوا میکنم ممنون حرص به من نداد بله

  128. ضمن عرض سلام من۱۵ سالم بود که با دختر یکی از اشناهامون که سه سال از من بزرگتر بود ازدواج کردم و یک سال بعد هم اولین دخترمون به دنیا اومد سه سال بعد هم دختر دوممون به دنیا اومد ما زندگی خوبی داشتیم از خونه تا کار مناسب درآمدشون هم خوب بود تا اینکه خانمم رفتارش تغییر کرد در حالی که ۱۵ سال از زندگی مشترکمان می‌گذشت و دو دختر ۱۴ و ۱۱ ساله داشتیم بهونه های بدی میکرد دخترا رو اذیت میکرد یه روز میگفت که من طلاق میخوام که خانواده اش مانع شدن و گفتن که بهترین زندگی دارین چرا میخوای خرابش کنی میگفت میخوام برم سر کار رفت سر کار ولی هر کاری که می رفت بیشتر از پنج روز نمی‌شوند یا با مشتری دعوا میکرد یا با صاحب مغازه. آخرین کاری هم که رفت دوتا وسیله رو به عمد جلو صاحب مغازه شکست بعد از این قضایا شروع کرد به مهمونی رفتن پیش دوستاش بدون دعوت. می‌دیدی دوستش یه مهمونی ترتیب داده مثلا فامیلاشون رو دعوت کرده خانمم خودشو دعوت می کرد طوری شد که از طرف دوستاش هم رانده شد ما هم که طاقت رفتارها و پرخشگریهاشو نداشتیم و خانمم علنا میگفت میخوام تنها باشم یه خونه که دو کوچه پایین تر داشتیم رفتیم حاضر هم نبود که پیش روانشناس بره دو سالی از این قضیه گذشت نه خانواده خانمم نه هیچ کس دیگه نمیتونست که کاری کنه که اخلاقتو درست بشه حتی خانواده اش هم رابطه شون باهاش قطع کردن دختر بزرگم که ۱۶ سالش بود یه همکلاسی داشت که یه دخترعموی ۱۷ ساله داشت که پدر و مادرش فوت کرده بودن و با پدر و مادر همکلاسی دخترم زندگی میکردن همکلاس دخترم هم یه برادر ۲۰ ساله داشت که از دخترم خوشش میومد و اومدن برا خواستگاری از طرفی هم دخترم صحبت کرده بود که من و دختر عموش با هم ازدواج کنیم همه کارها انجام شد و قرار شد که برادر همکلاسی دخترم بعد سربازی و رفتن سرکار حدود دو سال بعد ازدواج کنند که پسره هم یه مقدار کارهاشون راه جلو بندازه من و دخترعموم همکلاسی دخترم که ۱۵ سال از من کوچکتره بود ازدواج کردیم البته دادگاه هم به خاطر با توجه به وضعیت خانمم اجازه داد که زن دوم بگیرم و یک سال بعد دخترمون به دنیا اومد حالا سه سال از این قضایا میگذره هنوز وضعیت زن اولم بهتر نشده و دختر بزرگم هم ازدواج کرد و الان زن دومم که دخترعموی دامادم(شوهر دخترم) میشه بارداره البته دخترم هم الان بارداره و شوهرش با اینکه سن زیادی نداره ولی پسر خوب و اهل کار هست با اینکه دخترم ازدواج کرد ولی مادرشون که زن اولم میشه برا مراسمات نیومد چه عقد چه عروسی. هر چند وقت یه بار ما که میخوایم سر بزنیم ولی خانمم در باز نمیکنه تلفن هم که میزنیم یه بار جواب میده یه بار جواب نمیده گهگاهی دخترم و گهگاهی زن دومم غذا درست میکنیم یا وسیله میگیریم براش میبریم دم در میذاریم میریم بعد میاد وسایل میبره میره داخل خونه فقط اینطوری گهگاهی میدونیم سالمه چند روز پیش هم که زنگ میزدیم گوشی رو برداشت من و دخترام و زن دومم بودیم داشت می‌خندید صدا رو آیفون بود و همه می‌شنیدیم بعد گفت دارم فیلم میبینم الان داره یه زنه شوهرشو با اسلحه رگبار میکنه و گفت کاش من جای اون زن بودم وبهم گفت اونموقع سینه و شکمتو رو سوراخ سوراخ میکردم دخترم گفت بسه مامان و زن اولم تلفن قطع کرد زن دومم خیلی مهربونه و با من و دخترام خوبه دختر بزرگم هم از زندگیش راضیه چند روز پیش دخترام و زن دومم با هم صحبت میکردن منن به طور اتفاقی صحبت‌هایشان رو شنیدم زن دومم خیلی با دخترام هم دوست و مهربون است البته سن زن دومم و دخترم یک سال زن دومم‌بزرگتره زن دومم که با دخترام شوخی میکرد هم دخترم بزرگم و هم زن دومم باردارند و نزدیکای زایمونشون هست یه لحظه زن دومم چیزی نگفت دخترام گفتن چیزی گفتیم که ناراحت شدی زن دومم گفت نه شما دخترای عشقم هستید الان هم از عشقم یه دختر سه ساله دارم یکی هم تو شکمم هست که داره مادشو اذیتت میکنه بعد از دخترام تشکر کرد که ما رو باهم آشنا کرد

    1. سلام اقای امراله . صحبتهای شما را شنیدم و الان نمیدونم ک سوالتون چه هست . اما در کل بابت همسراولتون متاسفم . قطعا ایشون مشکل روحی دارند که باید تحت نظر روانپزشک باشند و اگر میتونید برای کمک به ایشان ایشان را هدایت کنید به سمت روانپزشک
      و امیدوارم که زندگی خوبی داشته باشید . اما سوالی در مطالب شما متوجه نشدم و چنانچه تمایل به مشاوره دارید لطفا باشماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس حاصل بفرمایید تا شرایط و زمان مشاوره را برای شما تعیین کنند .

  129. سلام و عرض ادب بنده دختری هستم ۱۸ ساله دوماهی هست با آقا پسری آشنا شدم که ایشون ۱۷ سالشونه ما همدیگرو حضوری ملاقات کردیم اوایل قرار نبود بریم داخل رابطه جدی و در حد دوستی ساده بودیم به ایشونم گفتم نیاز به زمان دارم تا بشناسمت الان مدتی هست توی رابطه هستیم همچی خوبه بینمون حتا با اینکه ایشون ازم کوچکتر هستند درک و شعورشون بسیار بالاس زیرا به دلیل پختگی کاملی که دارند و هوش بالا تا به حال نشده داخل رابطه مشکلی پیش بیاد اما سوالی که برام ایجاد شده این هست که ایشون اهل چت کردن داخل گوشی مبایل نیستند و گاهی پیام میدن بیشتر اوقات بنده پیام میدم ولی وقتی حضوری همدیگرو میبینیم ایشون خیلی خوب هستن و باهم گفت و گو های موثری داشتیم ایا بنظرتون نیازه که هر روز باهم در ارتباط باشیم یا هفته ایی یکبار کفایت میکنه؟؟؟

    1. سلام زینب دوستی های این سن خیلی احساسی و هیجانی است و خوب بخاطر هیجاناتی که بالاست فکر میکنیم که شاهزاداه ی قصه هامون را پیدا کردیم . پیشنهاد میکنم که دوستی تان را در حد یک دوستی ساده نگه دارید و سعی نکنید که خیلی به این دوست دل بسپارید و عمیق تر کنید . پیشنها میکنم که همان هفته ای یکبار از کفایت هم بهتره و لان سنی است که شما اهداف مهمتری هم در زندگی دارید که باید برای انها برنامه ریزی کنید . پس فقط یک زمانی کوتاهی را برای ایشان اختصاص بدهید و برای بقیه اهداف زندگی تون هم وقت بگذارید

  130. سلام من مدتی به جنون رسیدم و قصد کشتن اطرافیانم و کردم و توی سرم یه چیزی منو به این سمت میکشونه که آدم های که بهم ظلم کردن رو نابود کنم

    1. سلام مریم و روز بخیر . موضوع شما نیاز به بررسی دارد و پیشنهاد میکنم که حتما با یک روانشناس صحبت کنید . درصورت تمایل میتوانید با ما هم مشاوره داشته باشید که برای اطلاع از شرایط مشاوره و گرفتن وقت میتوانید با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس حاصل بفرمایید. متسکرم

  131. سلام خسته نباشید من ۱۴ سالم
    و یه دوستی دارم که وقتی میخوام یه کاری انجام بدم و خیلیم روش ارادت دارم و مادر پدرمم تایید کردند
    وقتی کاری که میخوام انجام بدم بهش میگم بهم میگه میخوای چیکار و مگه خنگی و…اینا
    و کلا از اون کاری که میخواستم انجام بدم ناامید میشم و دیگه دنبالش نمیرم
    نمیدونم چیکار کنم باهاشم نمیتونم قهر کنم

    1. فاطمه خانم به سوال شما در قسمت بالا کامل پاسخ دادم لطفا مطالغه بفرمایید. متشکرم
      در صورتی هم که تمایل داشتی با مشاور صحبت کنی هم میتونی با مشاوره مدرسه موضوعاتت را درمیان بزاری و اگرهم خواستی با ما مشورت کنی با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ هماهنگی بفرمایید .

  132. سلام خسته نباشید من۱۴ سالمه یه دوست دارم که یه سال از خودم بزرگتر و ۴یا۵ ساله باهم دوستیم که اسمش هستیه
    و وقتی من میخوام یه کاری انجام بدمم که روش مصمم و پدرو مادرمم راضین وقتی به اون میگم ازش نظر میخوام میگه میخوای چیکار کنی و خنگییو… اینا
    کلا با این حرفاش من ناامید میکنه و دنبال اون کاره هم نمیرم
    یه دوست دیگم داشتم که اسمش مرجان که ما سه تا باهم بودیم ولی اون دوتا دعوا کردن این وسط هستی به من گفت اون بهت حرفای بدی زده اینا
    باهاش قهر شو منم نمیدونم مرجان واقعاً اون حرفارو زده یانه ولی باهاش قهر کردم
    الان بنظرتون چیکار کنم؟!

    1. سلام فاطمه خانم . میدونید این خصوصیات دوستی های این سن و سالی هست که شما دارید که همش درحال قهرو اشتی هستید و یا یکی را انقدر بزرگ میکنید که میشه بت شما که هر چی اون میگه را دوست دارید انجام بدید . اما حال که شما دارید پخته تر عمل میکنید و با یکی دارید مشورت میکنید من پیشنهاد میکنم که ضمن اینکه به هستی احترام بزارید اما در نهایت این خود فاطمه است که باید برای زندگی ش تصمیم بگیره و اگر هم میخواد باکسی مشورت کنه که بتونه بهتر راهنمایی ش کنه این خانواده ی فاطمه است . شما میتونی نظرات هستی رو بشنوی اما مجبور به انجامش نیستی . امیدوارم که منظورم را تونسته باشم به شما برسونم.

  133. سلام مجدد
    من یه دوست دیگم داشتم که اسمش مرجان که ما سه تا باهم بودیم ولی اون دوتا دعوا کردن این وسط هستی به من گفت اون بهت حرفای بدی زده اینا
    باهاش قهر شو منم نمیدونم مرجان واقعاً اون حرفارو زده یانه ولی باهاش قهر کردم
    الان بنظرتون چیکار کنم؟!

    1. در قسمت اول پاسخ شما را دادم . فکر میکنم که خودت باید تصمیم بگیری و اینکه یک راه برای تایید شنیده ها ت این است که با مرجان هم صحبت کنی شاید انطوری که هستی گفته نباشد . در هر صورت این دوستی ها و قهر و اشتی ها ویژگی سن شما هست و خیلی طبیعی است .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا