مشاور خانواده در فرانکفورت

مشاور خانواده در فرانکفورت

شما ممکن است در فرانکفورت زندگی کنید و به یک روانشناس ایرانی در فرانکفورت    احتیاج دارید. در این صورت می توانید برای مشاوره ویدیویی با دکتر امیرنجات تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره با خانم دکتر امیرنجات در واتسآپ با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید.

بسیاری از افراد امروز برای مشاوره حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی مراجعه می کنند ، اما مراجعه به مرکز مشاوره روانشناسی مشکلات کمی دارد. مخاطبان حضوری باید از قبل به مراکز مراجعه کنند ، قرار ملاقات بگذارند و منتظر بمانند تا نوبت آن فرا رسد. در این چرخه ، در بسیاری از موارد ، ما شاهد هستیم که برخی از مخاطبان به کارهای حساس روی آورده اند و مشکلات آنها به مرحله بحرانی رسیده است.

مشاوره خانواده چگونه کار می کند؟
شما فقط می توانید هنگامی که تمام راهکارهای ذکر شده را به کار می گیرید ، از مشاوره خانواده نتیجه بگیرید و تلاش زیادی کنید. نکته اصلی موفقیت شما در حل و فصل اختلافات خانوادگی تمرین نکات مشاوره است. آنها برای حل مشکلات یک زوج باید یک هدف مشترک داشته باشند. “ما برای بهبود روابط خود به مشاوره رفتیم.” در حقیقت ، بیشتر مشتری ها انتظار دارند که تمام مشکلات آنها با یک جلسه مشاوره برطرف شود.

در حقیقت ، مزایای مشاوره خانواده محدود به جلسات مشاوره نمی شود و مهمترین نقش توسط خود مراجعان ایفا می کند. اگر به طور مؤثر کار نمی کنید ، بلافاصله رابطه خود را با مشاور قطع نکنید و نگرانی های خود را برای آنها برای یافتن راه حل های جدید توضیح دهید.

انواع سبک های مشاوره خانواده
مشاوران خانواده با بررسی وضعیت و شرایط مشتری و متناسب با نیازهای خود ، سبکهای مشاوره زیر را اعمال می کنند:

۱. سبک مشاوره خانواده بوون یان
این سبک از مشاوره خانوادگی برای افرادی است که تمایلی به حضور در مراکز مشاوره ندارند و یا به دلیل مشکلات مختلف قادر به حضور در آن نیستند. در این نوع مشاوره ، شخص ثالث برای حل مشکلات و درگیری بین افراد به عنوان واسطه بین فرد و مشاور قرار می گیرد. به عنوان مثال ، مادر خانواده برای حل مشکلات بین زوجین میانجیگری می کند و به مشاور می رسد.

سبک مشاوره ساختاری
در این نوع مشاوره سعی در بررسی مجدد نقش ها و مواضع قدرت در خانواده می شود. زیرا بسیاری از تعارضات در خانواده ناشی از ترتیب نادرست نقش افراد است. به عنوان مثال ، نقش پررنگ پدر باعث خسارت زیادی به بنیاد خانواده می شود. در یک سبک ساختاری ، مردم سعی می کنند در جایگاه مناسب خود نقشی داشته باشند.

۳. سبک مشاوره سیستماتیک در مشاوره خانواده
در سبک منظم مشاوره ، به رفتارهای اعضای خانواده اشاره دارد و رابطه افراد را ارزیابی می کند ، اما این مداخلات فقط در ذهن مشاور اتفاق می افتد و مشاور یک رویکرد بی طرف دارد. مشاور با ارائه نمونه های صحیح از رفتار ، به دنبال بهبود رفتار اعضای خانواده ، افزایش آگاهی آنها و آموزش آنها می باشد.

۴- سبک مشاوره استراتژیک خانواده
این رویکرد یک رویکرد مستقیم و کوتاه مدت دارد. این روش برای خانواده هایی استفاده می شود که باید سریعاً اختلافات و مشکلات را برطرف کنند و در یک دوره زمانی کوتاه نتایج لذت بخش را تجربه کنند. وقتی اعضای خانواده سریع اثرات مثبت را می بینند ، نسبت به حل مشکلات امیدوارتر می شوند و از مشکلات بیشتر در روند مشاوره جلوگیری می کنند. به این ترتیب معمولاً تکنیک های کوتاه مدت به فرد ارائه می شود.
بازخورد ارسال کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا