مشاور خانواده در سوئد

مشاور خانواده در سوئد

شما ممکن است در سوئد زندگی کنید و به یک روانشناس ایرانی در سوئد احتیاج دارید. در این صورت می توانید برای مشاوره ویدیویی با دکتر امیرنجات تماس بگیرید.

برای مشاوره با دکتر امیرنجات با واتس اپ با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید و یک مشاوره ویدیویی دریافت کنید.

در اینجا برخی از رایج ترین انواع مشاوره آورده شده است

ازدواج و مشاوره خانواده.
راهنمایی و مشاوره شغلی.
مشاوره توانبخشی.
مشاوره بهداشت روان.
مشاوره سوء مصرف مواد.
مشاوره آموزشی.
آیا مشاوره خانواده ایده خوبی است؟
صرف نظر از اینکه همه اعضای خانواده در این درمان شرکت می کنند ، روابط خانوادگی برای سلامت روان از اهمیت برخوردار است. این یک روش مشاوره ایده آل برای کمک به اعضای خانواده است تا با یک عضو خانواده فوری که با اعتیاد ، مسئله پزشکی یا تشخیص سلامت روان سروکار دارد ، سازگار شوند.

مزایای خانواده درمانی چیست؟
درک کنید که عملکرد خانواده آنها چگونه است.
نقاط قوت و ضعف سیستم خانواده را مشخص کنید.
اهداف را تعیین کرده و استراتژی هایی را برای حل چالش ها تهیه کنید.
مهارت های ارتباطی را بهبود بخشید.
تمام خانواده را قوی تر کنید.
مشاور خانواده چه می کند؟
در مورد شغل ، ازدواج ، و خانواده درمانی: نحوه تعامل مردم در واحدها را ببینید. مشکلات رابطه را ارزیابی و حل کنید. تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در یک زمینه خانوادگی.

انواع خانواده درمانی چیست؟
چهار نوع خانواده درمانی وجود دارد که بیشتر آنها توسط متخصصان مورد استفاده قرار می گیرد:

درمان خانوادگی حمایتی
درمان شناختی رفتاری
ایده های روانگردان
خانواده درمانی ایده آل
مشاوره خانواده درمانی

هدف از مشاوره خانواده چیست؟
هدف خانواده درمانی ، کمک به اعضای خانواده در بهبود ارتباطات ، برطرف کردن مشکلات خانوادگی ، درک و برخورد با موقعیتهای خاص خانواده است (به عنوان مثال مرگ ، بیماری جدی جسمی یا روحی ، یا مسائل کودک و نوجوان) و ایجاد محیطی کارآمدتر است. .

توضیحات شغلی مشاور خانواده چیست؟
شرح شغل خانواده درمانی ، یک درمانگر دارای مجوز است که مسائل روانشناختی و روانی مربوط به خانواده یا ازدواج را درمان می کند. در این خط کار ، شما به صورت جداگانه و جمعی ، به شما راهنمایی و راه حل برای مشتریان ارائه خواهید داد تا به آنها در حل مشکلات مورد نیاز برای حل کمک کنید.

چه چیزی مشاوره خانواده را تعیین می کند؟
خانواده درمانی نوعی مشاوره روانشناختی (روان درمانی) است که می تواند به اعضای خانواده در بهبود ارتباط و حل تعارض کمک کند. خانواده درمانی معمولاً توسط روانشناس ، پزشک یا درمانگر مجاز انجام می شود.

چرا مشاوره خانواده مهم است؟
هدف از درمان این است که به اعضای خانواده کمک کنیم که چگونه در رفتارهای خاص تأثیر بگذارند ، یاد بگیرند که روشهای جدید برقراری ارتباط با یکدیگر ، حل تعارضات و خطوط باز ارتباط بین همه اعضای خانواده است.

آیا مشاوره زوج واقعاً کار می کند؟
براساس برخی تحقیقات ، تقریباً یک چهارم زوجینی که تحت تأثیر زناشویی قرار گرفته اند ، گزارش دادند که رابطه آنها دو سال پس از پایان درمان بدتر شده است و تا ۳۸٪ از زوجینی که طی چهار سال پس از ازدواج تحت درمان زناشویی قرار می گیرند. تکمیل درمان منجر به طلاق می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا