روانشناس ایرانی در لس انجلس

روانشناس ایرانی در لس آنجلس

شما ممکن است در لس آنجلس زندگی کنید و به یک روانشناس ایرانی در لس آنجلس احتیاج دارید. در این صورت می توانید برای مشاوره ویدیویی با   تماس بگیرید.

عضو سازمان روانشناسی ، عضو انجمن روانشناسی ایران ، عضو خانه روانشناسان و معاونان مشاور است.

برای مشاوره با دکتر امیرنجات  با واتس اپ شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷  تماس بگیرید و یک مشاوره ویدیویی دریافت کنید.

با جستجو می توانید یک روانشناس خوب در لس آنجلس یا ایالات متحده پیدا کنید ، اما ما راه حل بهتری برای شما داریم تا بتوانید با هزینه بسیار کمتری با روانشناسان با تجربه از ایران ارتباط برقرار کنید.

تفاوت روانشناسان
چه تفاوتی بین روانشناسان در ایران و سایر روانشناسان خارج از کشور یا لس آنجلس وجود دارد ، به جز اینکه محل زندگی آنها با سایر روانشناسان ایران متفاوت است و در جای دیگری ساکن است.

از آنجا که این ایده کاملاً در ذهن ما تأسیس می شود که هر آنچه از مواد دیگری غیر از ایران ساخته می شود یا تعلیم و تربیتی غیر از ایران است ، مطمئناً دستاورد دیگری است ، بنابراین روانشناسان نیز همین کار را انجام دهند.

نیازی به گفتن نیست ، بیشتر روانشناسان با تجربه که در خارج از ایران مشغول به کار هستند تحصیلات دانشگاهی خود را در ایران به پایان رسانده و متقاضی دریافت مدرک دکترا در خارج از کشور هستند.

دکتر روانشناس آمریکایی

به عنوان مثال یک روانشناس آمریکایی می تواند یک ایرانی را نیز درمان کند ، اما به دلیل روانپزشکی ناخودآگاه ، احساسات و آنچه در کودکی برای ما اتفاق افتاده است ، بهتر است روانشناسی خود را با فرهنگ ، سبک زندگی و بوم درمان کنیم. از ما آگاه باشید

روانشناس خوب در لس آنجلس یا آمریکا

بنابراین حتی در حال حاضر ، هنگامی که به دنبال مشاوره و راهی برای معالجه هستید ، بهتر است از کسانی که در نزدیکی ما زندگی می کنند ، کمک بگیرید و از وضعیت فعلی ما و محیط اطراف خود آگاه باشید.

دکترای روانشناسی در لس آنجلس یا ایالات متحده آمریکا
نیازی به گفتن نیست ، مشاوران روانشناسی در لس آنجلس یا سایر نقاط جهان در زمینه درمان بسیار ماهر هستند و این را نمی توان نادیده گرفت.

اما بیرون راندن آنها از رسانه ها ، صحبت های دیوانه وار در رسانه ها ، شفاف بودن و سانسور نکردن به قصد کمک و معالجه مشتری باعث می شود که آنها برجسته تر از سایر مشاوران در ایران باشند. توجه کنید

در کل ، پزشکان لس آنجلس مدتی است که در همان سرزمین مشغول به تحصیل هستند و از آنجا که هدف یک روانشناس درمان و کمک است ، می توانیم با هر روانشناسی که احساس می کنیم با او بهتر برخورد کنیم ، مشورت کنیم.

نقش تبلیغات
اما باید در نظر داشت که تبلیغات و رسانه های جمعی ابزار مهمی در انتشار دانش و یافته هایی هستند که بسیاری از مشاوران روانشناسی ایرانی به دلیل عدم آزادی و آزادی عمل نمی توانند آنها را نشان دهند. بنابراین بهتر است اطمینان حاصل کنیم که خود و احساسات خود را در مورد معالجه و نیاز خود به درمان بدانیم و هر شخصی در خانه یا خارج از کشور می تواند بدون تعصب و ایده های مختلف ، معالجه و بهبودی را دریافت کند. این یکی را انتخاب کنید تا بتوانیم به خودمان کمک کنیم.

رابطه شما با ما
شما می توانید با تماس با مرکز مشاوره مکث با امکانات تبادل و ارتباطات خود با یک روانشناس خوب در لس آنجلس یا آمریکا تماس بگیرید و آماده ارائه مشاوره با هزینه بسیار کمتر برای ایرانیان مقیم آمریکا است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا