مشاور خانواده در تورنتو

مشاور خانواده در تورنتو

شما ممکن است در تورنتو زندگی کنید و به یک روانشناس ایرانی در هامبورگ احتیاج دارید. در این صورت می توانید برای مشاوره ویدیویی با دکتر امیرنجات تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره با ایشان در واتسآپ به صورت صوتی یا تصویری با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید.

تا زمانی که پایبند به اصول مشاوره و زوج درمانی نباشید ، از طلاق یکدیگر تهدید نکنید.
تهدید طلاق از مرد یا زن می تواند روند مشاوره زوج را به کلی خراب کند. زوج درمانگر برای اطمینان از ایمنی زوج (که اغلب در اعتماد از بین رفته اند) سخت کار می کنند. تهدید طلاق در هنگام طرح دعوا با همسرتان ، شما را از روند مشورت خارج می کند.

سعی کنید رابطه خود را با همسر خود حفظ کنید
برای حفظ و بهبود روابط زناشویی ، باید به دنبال ایده و ایده باشید. به یک ضعف اخلاقی و رفتار ناهنجارانه فکر کنید که در گذشته با دوستان و آشنایان و همسرتان ارتباط برقرار کرده است و به اطرافیان شما آسیب می رساند.

نگو ، “من همه چیز را می کنم”
گاهی اوقات در جلسات مرکز مشاوره خانوادگی دیده می شود ، یک زوج (زن و مرد) یک تلاش و یک جانبه قوی را برای ازدواج و حفظ رابطه انجام می دهند. البته یک مشاور خوب خانواده می تواند به راحتی تشخیص دهد چه کسی اراده بیشتری برای حفظ رابطه دارد و چه کسی نسبت به آن شفاف نیست.

علاوه بر این ، اغلب فقط یک زوج (زن یا شوهر) تلاش بیشتری نسبت به دیگری انجام می دهند. این منصفانه نیست. ما این را می دانیم ، اما بعضی اوقات فقط یک نفر برای حفظ رابطه و نجات زندگی مشترک می جنگد. در حقیقت ، این به او کمک می کند تا همسر خود را که در آموزش و درک نکات مشاوره عقب تر است ، کنترل خود را به دست آورد.

خیلی زود انتظار از جلسات مشاوره خانواده ندارید
وقتی احساس می کنید که تلاش های شما برای حفظ ازدواج و بهبود ازدواج بی اثر است ، تصمیم نگیرید زود با مشاور تماس بگیرید. سعی کنید نگرانی های خود را با مشاور خانواده در میان بگذارید و در صورت موافقت مشاور ، این موضوع را با همسر خود در میان بگذارید.

در مورد اختلاف با همسر خود به دیگران بگویید
در مورد مشکلات و مشکلات زناشویی خود صحبت نکنید ، مگر کسانی که کاملاً از تلاشهای شما حمایت می کنند. همچنین ، در طول مراحل مشاوره زوج از دوستان و خانواده خود شکایت نکنید. شما برای نجات جان خود از مشاوره و راهنمایی مؤثر دیگران بهره مند نخواهید شد.

جلسات مشاوره خانواده را در اولویت قرار دهید
قبل از هرگونه اقدام دیگر ، مراحل مشاوره زوج خود را در اولویت قرار دهید. نسبت به زمان خود انعطاف پذیر باشید. اگر مدتی بودجه خود را (برای پول خود برنامه ریزی کنید) ، می توانید هزینه پرداخت مشاوره را بپردازید. من به شما اطمینان می دهم که هزینه مشاوره ارزان تر از هزینه طلاق خواهد بود.

بدانید که مشکلات زندگی شما در حال تکرار است
شما با همسر خود در یک دور شرور قرار دارید. یک مشاور با انتقاد از رفتار نادرست شما (مانند سوءاستفاده جنسی ، خشونت خانگی یا خیانت) از همسرتان دفاع نمی کند. یک مشاور خانواده ، زوجین را راهنمایی می کند تا رفتارهای منفی و مخرب در روابط زناشویی خود را تغییر دهند و به آنها در دیدن بهترین ها در یکدیگر کمک کنند.

1 دیدگاه دربارهٔ «مشاور خانواده در تورنتو»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا