روانشناس ایرانی در دوسلدورف

روانشناس ایرانی در دوسلدورف

شما ممکن است در دوسلدورف  زندگی کنید و به یک روانشناس ایرانی در دوسلدورف احتیاج دارید. در این صورت می توانید برای مشاوره ویدیویی با دکتر  تماس بگیرید.

دکتر   عضو سازمان روانشناسی ، عضو انجمن روانشناسی ایران ، عضو خانه روانشناسان و معاونان مشاور است.

برای مشاوره با دکتر امیرنجات  با واتس اپ ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید و یک مشاوره ویدیویی دریافت کنید.

 

برای پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در دوسلدورف  می توانید از دوستان و آشنایانی که می دانید تجربه روان درمانی داشته اند بپرسید. از آنها در مورد ماهیت ، سبک و رفتار روان درمانی خود سؤال کنید.

نکته بعدی این است که زمینه تخصص این روانشناس ایرانی در دوسلدورف چیست. برخی از مشاوران در افسردگی ، وسواس و اضطراب ، کار در روابط و ازدواج و بعضی دیگر روی رشد شخصی متمرکز هستند. تربیت و روانشناسی کودک نیز زمینه تخصصی گروه دیگری از روانشناسان است.

نکته بعدی این است که روان درمانگران از روشهای مختلفی برای درمان مشتری استفاده می کنند. از بعضی جهات ، مشتری نقش فعال تری دارد و انتظار می رود در درمان آنها نقش بیشتری داشته باشد ، و از راه های دیگر ، این درمانگر است که بیشتر درگیر می شود و در مورد تصمیمات مهم مشتری نظر و مشاوره می دهد. به روش دیگر ، بیشتر بر افکار غلط و ناکارآمد تأکید می شود و روان درمانی دیگر بر احساسات و عواطف مددجویان متمرکز است.

مراجعه به روانشناس ایرانی در دوسلدورف  تنها برای یک مشکل فعلی ، درمانی که متخصص تخصص وی روانکاوی است برای او مناسب نیست. مسئولان باید در جلسه اول به مشاور بگویند که می خواهد در طول یک یا دو جلسه با کمک مشاور مشاور راه حل پیدا کند. با این وجود ، لازم به ذکر است که مشاور ممکن است دریابد که دانستن ویژگی های شما به شما کمک می کند تا درک کنید که مشکل شما همیشه در زندگی شما تکرار می شود و بنابراین باید در عمق بیشتری مورد توجه قرار گیرد. به عبارت دیگر ، فقط نقاشی روی رطوبت دیوار کافی نیست (اگرچه ممکن است در کوتاه مدت نیاز به مراجعه به منابع را برطرف کند) بلکه برای پرداختن به منشاء رطوبت نیز کافی نیست.

بهترین راه برای پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در دوسلدورف  سؤال از دوستان و آشنایان است. راه دیگر سؤال از افرادی است که در حوزه روانشناختی قرار دارند. بررسی مکالمات افراد با یکدیگر در وبلاگ های مختلف یا سؤال از صاحبان وبلاگ روانشناسی می تواند افراد مؤثر و باتجربه را در این زمینه شناسایی کند. و در آخر اینکه به یک مرکز مشاوره در استانبول بروید و در جلسه اول ببینید که وی چقدر توانمند است و آیا او با معیارهای شما مطابقت دارد یا خیر.

مشاوره روانشناختی برای ایرانیان خارج از کشور می تواند زمینه ساز مشکلات و مشکلاتی باشد که اغلب پس از مهاجرت به وجود می آید. موانعی مانند زبانها و فرهنگهای مختلف ، ایجاد ارتباط صمیمانه و همدلی با روانشناس در کشور مبدأ را برای مسئولان غیرممکن می کند.

  موقع باید به روانشناس و روانشناس ایرانی مراجعه کرد؟

علائم زیر ممکن است دلیل خوبی برای مراجعه به مشاور باشد:

مشاوره با یک روانشناس فارسی زبان در برلین
برلین به دلیل داشتن دانشگاه های شناخته شده و شهریه و محل اقامت ارزان ، به مقصدی برای دانشجویان مهاجر تبدیل شده است. جاذبه های گردشگری و تاریخی برلین باعث افزایش میل به اقامت در این شهر شده است و بسیاری از این مهاجران ایرانی و فارسی زبان هستند. به دلیل مهاجرت تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی به برلین ، بسیاری از جوانان در شرایطی قرار می گیرند که ممکن است مورد توجه شخصی قرار بگیرند یا از آنها بخواهند یک رابطه عاشقانه را شروع کنند ، که تصمیم به شروع رابطه به دلیل دور شدن از خانواده. و دوستان. از اهمیت بیشتری برخوردار است و از اهمیت بیشتری برخوردار است ، بنابراین مشاوره با شخص دیگر حدس می زند که آیا تصمیم درستی اتخاذ شده است یا خیر.

شورای خانواده در مونیخ

مونیخ به دلیل معماری خیره کننده آن. کیفیت بالای زندگی و جشن های معروف سالانه به یکی از محبوب ترین شهرهای مهاجران ایرانی تبدیل شده است. اما علاوه بر این جاذبه ها ، هزینه زندگی در مونیخ زیاد است و خانواده را تحت فشار قرار می دهد. علاوه بر مسائل مالی ، ممکن است زوجی که تازه زندگی در مونیخ را شروع کرده اند دارای مواردی باشند که باید توسط یک مشاور فارسی زبان حل شود. رادیو عشق فرصتی را برای ارائه مشاوره حضوری به زبان فارسی به ایرانیان مقیم مونیخ ارائه داد.

اگر در روابط خود با هر یک از مشکلات زیر روبرو هستید ، ممکن است بخواهید به یک روانشناس مراجعه کنید:

وقتی می خواهید رابطه برقرار کنید
شما ممکن است بخواهید یک رابطه را شروع کنید ، و این رابطه می تواند با یک ایرانی یا خارجی باشد ، یا کسی از شما خواسته است که یک رابطه را شروع کنید و آن شخص می تواند ایرانی یا خارجی باشد ، در هر صورت به دلیل فاصله از خانواده و دوستان تصمیم برای شما حیاتی تر و مهمتر است ، بنابراین مشاوره با یک روانشناس باتجربه شک و تردید شما در مورد اینکه آیا تصمیم درستی گرفته اید را برطرف می کند.

وقتی نمی توانید ارتباط خوبی برقرار کنید
وقتی نمی توانید به خوبی ارتباط برقرار کنید از آنها راهنمایی بگیرید
پس از صحبت در مورد برخی از مشکلات مهم و جدی در زندگی ، به این نتیجه رسیدید که هیچ راه حلی برای مشکلات شما وجود ندارد. در واقع هر زمان که با همسرتان صحبت می کنید این وضعیت بدتر می شود. این الگو در نهایت باعث اضطراب و افسردگی شما می شود و هر زمان که احساس می کنید مکالمه ای در حال انجام است ، ترس در وجود شما غلبه می کند و سعی می کنید به اندازه خود از گفتگو با همسرتان جلوگیری کنید. می توان. به این ترتیب هر روز کمتر از روز قبل صحبت می کنید. جالب اینجاست که حتی اگر کمتر صحبت می کنید ، آتش دعوا و مشاجره با همان گرمای قبلی می سوزد.

وقتی همسرتان دیگر شما را جذب نمی کند
همسر شما تفاوت چندانی با روزهای اول آشنایی شما ندارد اما حضور آنها دیگر هیجان جسمی در شما ایجاد نمی کند و اشتیاق به نزدیک شدن به آنها را ندارید.

شما به جز فرزندانتان در مورد چیز دیگری صحبت نمی کنید
یک شب که دور هم جمع می شوید می فهمید که از کار همسرتان چیزی نمی دانید و برایتان مهم نیست. شما نمی دانید همسرتان در مورد دوستانشان چه می گوید و اصلاً برایتان مهم نیست. اگرچه ممکن است صحبت در مورد مسائل شخصی برای شما دشوار باشد ، اما می توانید ساعت ها در مورد مهلت شیوع بیماری های مختلف به کودک خود در کودکستان صحبت کنید.

شما به نظرات همسرتان احترام نمی گذارید
وقتی به نظرات همسرتان احترام نمی گذارید ، باید مشورت کنید
عکس العمل شما در برابر بیشتر گفته های همسرتان بالا بردن ابرو و چرخاندن چشم هاست. شما صمیمانه اعتقاد دارید که از همسرتان بهتر ، باهوش تر و باهوش تر هستید و اگر با خود صادق باشید ، اعتراف خواهید کرد که هرگز نظرات همسرتان را جدی نمی گیرید. یا اینکه همسرتان چنین رفتاری تحقیرآمیز نسبت به شما دارد.

شما همسرتان را دوست دارید اما احساس می کنید چیزی در رابطه شما گم شده است
شما از هیچ یک از خصوصیات همسرتان متنفر نیستید ، اما احساس نزدیکی با آنها ندارید و فکر می کنید دنیایی از شما دور است. شما داستانهای خنده دار زندگی خود را نه برای همسرتان ، بلکه برای بهترین دوستان و مادرتان می گویید. بعضی اوقات یا بیشتر اوقات به دوست پسر یا دوست دختر سابق خود فکر می کنید. شما می دانید که همسرتان فرد خوبی است ، اما در قلب خود احساس عشق به او نمی کنید ، دیگر او را دوست ندارید و حتی گاهی اوقات فکر می کنید که آیا بین این دو عشق وجود دارد یا نه. شما در وهله اول

طلاق و جدایی
جداکننده

1 دیدگاه دربارهٔ «روانشناس ایرانی در دوسلدورف»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا