مشاور خانواده در لندن

مشاور خانواده در لندن

شما ممکن است در لندن   زندگی کنید و به یک روانشناس ایرانی در لندن احتیاج دارید. در این صورت می توانید برای مشاوره ویدیویی با دکتر امیرنجات تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره با دکتر امیرنجات به صورت صوتی یا تصویری در واتسآپ با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷ تماس بگیرید.

مشاوره خانواده و مشاوره تلفنی خانواده طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد که علاوه بر کمک به حل مشکلات خانوادگی ، می تواند به بهبود مهارت های زندگی شما به عنوان یک عضو خانواده کمک کند.

مباحث موجود در خانواده می تواند شامل مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره دوستی پسر و دختر ، مشاوره دوستی قبل از ازدواج ، مشاوره در زمینه ازدواج ، مشاوره ازدواج ، مشاوره ازدواج ، مشاوره ازدواج ، مشاوره ازدواج ، مشاوره در زمینه زندگی مشترک ، مشاوره جنسی ، مشاوره زناشویی ، بارداری مشاوره ، مشاوره کودک و کودک ، مشاوره در زمینه آموزش کودک ، مشاوره در زمینه کودک ، مشاوره بازی در کودک ، مشاوره در زمینه آموزش کودک ، مشاوره در زمینه نوجوانان ، مشاوره در زمینه رشد و پرورش ، مشاوره کودک ، مشاوره جوان ، مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره خیانت ، مشاوره چندگانه و…. بیرون

چه مشکلی می توانیم در مشاوره خانواده ایجاد کنیم؟
همانطور که گفته شد مشاوره خانواده از جهات مختلفی می تواند به شما کمک کند. اما در بعضی مناطق نیاز به مشاوره لازم است و بدون کمک یک متخصص ، پیچیدگی امور حتی بیشتر می شود. از مهمترین نیازهای مداخله مشاوره در خانواده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- مشکلات ارتباطی با همسر
ازدواج چالش های بسیاری دارد. اما وقتی به جای استراحت با همسر خود استرس و استرس بیشتری دارید ، باید برای حل سریع فوراً اقدام کنید. وقتی پناهگاهها از بین بروند و دعوا شدید باشد ، بهبود روابط زن و شوهر آسان نخواهد بود. عدم آگاهی از مهارتهای مناسب ارتباط با همسر باعث سردی ، بیزاری از همدیگر ، بی اعتنایی ، بی علاقه بودن در مکالمه با همسر ، اختلال عملکرد جنسی و غیره می شود به حدی که نادیده گرفتن احساسات همسر در این دعواها به طولانی مدت احساسی و سوء استفاده جسمی پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به رفتار همسر را مطالعه کنید.

۲. طلاق عاطفی و دلسردی زوج از یکدیگر
وقتی رابطه زن و شوهر محدود به یک خانه مجرد باشد ، به طوری که هیچ احساسی نسبت به یکدیگر نداشته باشند ، مشاوره خانواده ضروری است. عدم نشان دادن احساسات در زندگی زناشویی به تدریج باعث سرد شدن ازدواج و از بین رفتن صمیمیت زوج می شود. بسیاری از جلسات مشاوره روانشناختی ، سوء تفاهم ها و بیگانگی های زوج را ناشی از عدم محبت و عشق می دانستند. عدم ابراز احساسات در نهایت منجر به زوج های بیشتر و طلاق عاطفی آنها خواهد شد.

۳- رفتارهای منفی همسر در مشاوره خانواده
در زندگی امروز ، همه در طول روز استرس ، اضطراب و استرس را تجربه می کنند. هر چقدر این تنش ها مدتی پنهان بمانند ، در نهایت خود را در وضعیت ناراحتی می بینند. احساسات منفی مانند ناراحتی ، ناامیدی و ناامنی می تواند منجر به رفتارهای مضر و گاه آسیب زا در زندگی مشترک شود.

برخی از سوء رفتارها ناشی از اختلالات شخصیتی و والدین است که در شخصیت وی ثابت شده است. یک متخصص خانواده به زوجین کمک می کند تا احساسات منفی خود را تشخیص دهند و یاد بگیرند که چگونه با آنها کنار بیایند. یک مشاور می تواند با آموزش مهارت های همسر و همسر خود به شما در حل مشکلات موجود کمک کند و مهارت های حل مسئله را ارتقا بخشد.
بازخورد ارسال کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا