روانشناس ایرانی در تورنتو

روانشناس ایرانی در تورنتو روانشناس ایرانی در تورنتو

روانشناس ایرانی در تورنتو

ممکن است شما ساکن تورنتو باشید و به روانشناس ایرانی در تور نتو احتیاج داشته باشید در اینصورت پیشنهاد ما این است که با دکتر امیرنجات تماس بگیرید

شما با شماره  ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷  از طریق واتساپ یا تلگرام تماس گرفته و با یشان مشاوره نمایید.

روانشناسی مطالعه رفتار و ذهن است. ذهن بسیار پیچیده است و شرایطی که به آن مربوط می شود ، درمان آن دشوار است. فرآیندهای فکر ، احساسات ، خاطرات ، رویاها ، درک و غیره را نمی توان از نظر جسمی مانند بثورات پوستی یا نقص قلبی مشاهده کرد. فرد مبتلا به بیماری که بر سلامت روان آنها تأثیر می گذارد می تواند از ارزیابی و معالجه با روانشناس بهره ببرد.

روانشناسان ایرانی به طیف گسترده ای از مردم کمک می کنند و می توانند انواع مختلفی از مشکلات را درمان کنند. ممکن است برخی افراد به دلیل داشتن افسردگی ، اضطراب یا مشکلات مدیریت عصبانیت برای مدت طولانی با روانشناس صحبت کنند. روانشناسان ایرانی به دلایل مختلفی از جمله مشکلات زناشویی و خانوادگی افراد مختلفی را می بینند. یا آنها می توانند برای یک بیماری مزمن که در زندگی آنها یا سلامت جسمی تداخل دارد ، کمک کنند. برخی دیگر ممکن است مشکلات ناچیزی را برای مرور خود داشته باشند ، مانند احساس غرق شدن از کار جدید یا ناراحت شدن از مرگ یک عضو خانواده. روانشناسان ایرانی می توانند به افراد یاد بگیرند که بتوانند با شرایط استرس زا کنار بیایند ، بر اعتیاد غلبه کنند ، بیماریهای مزمن خود را مدیریت کنند و موانعی را که مانع رسیدن آنها به اهدافشان می شود ، پشت سر بگذارند.

 

آیا روانشناسان و روانپزشکان یکسان هستند؟

روانپزشکان و روانشناسان انواع مختلفی از پزشکان آموزش دیده برای کمک به شما در مقابله با مسائل بهداشت روان هستند. هر دو برای حل مشکلات شما وجود دارند. آنها هدفشان این است که وسایل لازم را برای مدیریت موضوعات در زندگی روزمره در اختیار شما قرار دهند. روانشناسان فارسی دارای مدرک دکترا در یک حوزه روانشناسی ، مطالعه ذهن و رفتار انسان هستند. آنها پزشک پزشکی نیستند. یک روانشناس ایرانی می تواند دکترای فلسفه یا روانشناسی مشاوره بالینی داشته باشد. به طور معمول ، آنها ۱-۲ سال کارآموزی را انجام می دهند. بر خلاف روانپزشکان ، روانشناسان در ارائه تست های روانشناسی مانند تست های ضریب هوشی یا تست های شخصیتی نیز آموزش می بینند.

 

۵ رشته روانی که به طور گسترده شناخته شده اند:

روانشناسی بالینی: این شاخه روانشناسی درمانی با شیوه های علمی مقابله با مشکلات روانشناختی سروکار دارد. همچنین روانشناسی مشاوره ای یا روان درمانی نامیده می شود ، این امر بر روی پیشگیری ، درک و درمان مسائل روانشناختی از طریق روش درمانی روانشناختی متمرکز است.
روانشناسی تجربی: روانشناسی تجربی روابط بین رفتار انسان و ذهن را بررسی می کند. روانشناسی تجربی متمرکز بر واقعیت ، تحقیقات علمی و آزمایش است. بنابراین ، روانشناسان تجربی برای کشف روابط بین شناخت و رفتار ، متغیرهای تحقیق را دستکاری می کنند.
روانشناسی شناختی: روانشناسی شناختی ، مطالعه علمی ذهن به عنوان یک پردازنده اطلاعات است. روانشناسان شناختی سعی در ایجاد الگوهای شناختی پردازش اطلاعات دارند که در ذهن افراد ادامه می یابد ، از جمله ادراک ، توجه ، زبان ، حافظه ، تفکر و آگاهی.
روانشناسی اجتماعی: روانشناسی اجتماعی بیشتر در جنبه های روانشناختی افراد در یک محیط جامعه متمرکز است که ویژگی هایی مانند وابستگی متقابل ، سازگاری ، دیپلماسی ، توانمندسازی ، عدالت اجتماعی و غیره را مورد بررسی قرار می دهد. از آن به روانشناسی انتقادی نیز یاد می شود.
بیوپسیولوژی: زیست شناسی مطالعه می کند که چگونه فرآیندهای بیولوژیکی بر رفتارها ، احساسات و افکار تأثیر می گذارد. نامهای جایگزین برای این موضوع شامل روانشناسی فیزیولوژیکی و علوم عصبی رفتاری است. زیست شناسی علم بیولوژی را با مطالعه روانشناسی تلفیق می کند.

روانشناس ایرانی در کانادا

در مورد روانشناس ایرانی در کانادا باید گفت که یکی از اصلی ترین تصمیماتی که شما عزیزان برای زندگی خود می گیرید ترک کشور و مهاجرت به کشور دیگری است. به دلیل اضطراب بیش از حد فرآیند مهاجرت ، در وهله اول ممکن است نتوانید ارتباط خوبی با فضای جدید برقرار کنید.
دلیل مهاجرت برای هر شخص متفاوت است. دلیل مهاجرت شما ممکن است به دلیل محیط زیست یا شرایط کشور ما باشد. یا برای فرار از خاطرات شکست عاطفی مهاجرت کرده اید ، یا به دنبال زندگی جدید و محیط جدیدی پس از طلاق هستید. حتی می توانید برای ادامه تحصیل به یکی از ایالت ها یا شهرهای کانادا سفر کنید و قصد اقامت در آنجا را دارید. برخی از دوستان شما نیز برای کار یا تجارت مهاجرت کرده اند.

دلیل شما هرچه باشد ، برای کنار آمدن با شرایط جدید بیش از هر زمان دیگری به حضور و حمایت یک مشاور و روانشناس نیاز دارید. اما آیا برای شما آسان است که با روانشناسی صحبت کنید که زبان مادری او با زبان شما متفاوت است و از سابقه فرهنگی شما اطلاع ندارد؟ به راحتی می توان گفت که قصد شما این است که با یک روانشناس فارسی زبان صحبت کنید که زبان شما را می فهمد و زبان مادری او فارسی است و از شرایط ، فرهنگ و آداب و رسوم کشور شما آگاهی لازم را دارد. بنابراین شما می توانید در هر ایالت کانادا از جمله کبک ، بریتیش کلمبیا یا منیتوبا ، تورنتو و ونکوور زندگی کنید ، می توانید از روانشناس ایرانی در کانادا توسط مشاوران و متخصصان استفاده کنید. کلینیک روانپزشکی

اگر در کانادا زندگی می کنید و باید به روانشناس مراجعه کنید ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اما اگر اولویت شما مراجعه به روانشناس ایرانی است ، این گزینه را دارید که از مشاوره آنلاین و حضوری گروهی از مشاوران و روانپزشکان بهره مند شوید. مشورت با روانشناسان ایرانی در کانادا مسلماً کمی دشوار است و بزرگترین چالش برای شما یافتن یک مشاور زبان است که ذهن ایرانیان را بشناسد. مشاوره آنلاین روش صحیح استفاده ایرانیان مقیم کانادا از خدمات روانشناسی است. برای برقراری ارتباط با مشاور مورد نظر خود ، این فرصت را دارید که یک مشاوره آنلاین با یک روانشناس در ایران رزرو کرده و در اسرع وقت از این خدمات استفاده کنید.

مشاوره خانواده با روانشناس ایرانی در کانادا

یکی از انواع مشاوره هایی که به دلیل افزایش مسائل خانوادگی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد ، مشاوره خانواده است.

مشاوره خانواده را مشاوره می گویند ، که علی رغم نامش ، این توانایی را دارد که هم به صورت جداگانه برای یک عضو خانواده واحد کار کند و هم به صورت گروهی برای خانواده هایی که مشکل خاصی بین خود دارند و برای ارجاع به آنها باید گروهی باشند. مشاوره خانواده و بنابراین می تواند انواع مختلفی داشته باشد. کلینیک روانپزشکی در زمینه روانشناسان ایرانی در کانادا برای مشاوره خانواده به شما کمک می کند.

بسیاری از این مشکلات در صورت حل سریع و در صورت ارائه درمان صحیح و راه حل مناسب برای خانواده ها ، به مشکلات بزرگتری تبدیل نمی شوند و به طور کامل از آنها اجتناب می شود و این توانایی را ندارند. بعدی را به طور متوالی و پی در پی برای شخص ایجاد کنید.

 

مشاوره ازدواج با یک روانشناس ایرانی در کانادا

در مشاوره ازدواج حضوری در کانادا ، هر دو طرف به یک مشاور مراجعه می کنند و به صورت جداگانه یا با هم (با صلاحدید مشاور) در چندین جلسه با یک روانشناس ایرانی در کانادا دیدار می کنند. در طول این جلسات ، مشاوره با پرسیدن س questionsالات خاص ، اطلاعات ویژه ای درباره هر یک از آنها ایجاد می کند ، به آنها کمک می کند تا یکدیگر و شخص مقابل را بهتر بشناسند و همچنین رویکردها و رفتارهای مناسب برای کنار آمدن با آنها. به مسائل زندگی ، و آنها را در مورد تعارضات زناشویی یاد می دهند.

در این جلسه ، مشاور ازدواج می تواند به زوجین پیشنهاد کند که یک سری آزمایشات انجام دهند که می تواند تأثیر بسزایی در تصمیم گیری و شناخت ازدواج داشته باشد. آزمون های ازدواج و روانشناسی ایرانی در کانادا و مشاوره ازدواج در کانادا در انواع مختلفی مانند آزمون انگیزش ، آزمون هارتمن یا تست درک مطلب وجود دارد که محبوب ترین آزمون MBTI است.

مشاوره برای کودکان با روانشناس ایرانی در کانادا

مشاوره کودک نوعی خدمات روانشناختی است که توسط روانشناس ایرانی در کانادا و مشاوره کودک در کانادا ارائه می شود. در طول جلسات مشاوره ، درمانگر کودک را تشویق می کند تا احساسات خود را بیان کند. روند مشاوره این ظرفیت را دارد که در طی آن اتفاق بیفتد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا