روانشناس ایرانی در هامبورگ

روانشناس ایرانی در هامبورگ

امروز حالم خیلی بد است و نیاز دارم که با یک روانشناس مشاوره داشته باشم. اما الان شرایط بیرون رفتن از خانه را ندارم. از طرفی یک روانشانس خوب را از کجا پیدا کنم که بتونم برم پیشش و باهاشون جلسه داشته باشم. از طرفی مگه انقدر راحتته که همینطوری یکی رو پیدا کنم وبرم پیش روانشناس؟ ! یک مورد دیگر هم هست اینکه در جایی که ما هستیم تا اونجایی که من شنیدم روانشناس خوبی نیست ! حالا نمیدونم واقعا چکار کنم ؟

این قسمتی از گفتگوی درونی فردی است که نیاز به این دارد که با یک روانشناس گفتگو داشته باشد. فشارهای روانی و مشکلات عاطفی و فردی به دلیل شرایط زندگی امروزه در حال افزایش است و این فشار برای افرادی که خارج از کشور زندگی میکنند شاید کمی بیشتر هم باشد. بنابرین وقتی که در خارج است خیلی نیاز پیدا میکند که با فردی که همزبان با خودش است و فرهنگ مشترک و ادبیات مشترک دارد صحبت کنند و به همین دلیل مشاوره روانشناسی انلاین برای افرادی که خارج از کشور زندگی میکند خیلی اهمیت پیدا میکند و میتواند راهگشای هموطنان عزیز باشد.

اهمیت مشاوره روانشناسی برای ایرانیان در هامبورگ

شرایط خاص یک کشور ( کشور آلمان )، تصوراتی که کشورهای دیگر در ذهن افراد ایجاد میکند و میل به پیشرفت و … از جمله دلایلی ست که بعضی از افراد اقدام به مهاجرت میکنند . مهاجرت در ابتدا تصوری مثبت و شیرین در ذهن فرد ایجاد میکند مانند اینکه جذابیتهای یک کشور جدید را میبینندو در اوائل خیلی سرگرم هستند و همه چیز برایشان جذاب و دیدنی است و از لحظه لحظه ی زندگی خود لذت میبرند . اما از مدتی مشکلاتی برای فرد ایجاد خواهد شد . مواردی مانند افسردگی بابت دوری از خانواده ، تغییراتی در محیط زندگی، مسلط نبودن به فرهنگ و زبان ان جامعه و طبعا تعاملات متفاوتی که تا کنون داشته اند و …. بنابرین با مشکلاتی روحی و روانی مواجه میشوند و از طرفی به دلایل مختلف از قبیل مسائل مالی ، مسلط نبودن به زبان ان کشور و نداشتن فرهنگ مشترک و قاعدتا به زبان ساده اگر بگوییم نفهمیدن زبان مشترک با درمانگر باعث میشود که هموطنان ما در اینترنت به دنبال درمانگر ایرانی بگردند و خوب همانطورکه در بالا هم گفته شد مشاوره انلاین یک راه مناسب و مطمئن برای این موضوع میباشد .

فواید مراجعه ایرانیان خارج از کشور به مشاوره آنلاین

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد ایرانیانی که به خارج از کشور مهاجرت میکنند به احتمال زیاد ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که در نتیجه لزوم مراجعه ایرانیان خارج از کشور به مشاوره انلاین نمود پیدا میکند . فواید این کار عبارت است از:
مقرون به صرفه بودن برای ایرانیان خارج از کشور :

هزینه مشاوره در هر کشوری بخصوص اروپا و امریکا مبلغ بالایی است و در نتیجه باید هزینه ی زیادی پرداخت شود. از طرفی مد نظر دارید که به احتمال ۹۰ درصد جلسات مشاوره با یک جلسه به اتمام نمیرسد و در نتیجه نیاز است که چندین جلسه به روانشناس مراجعه کنند. بنابرین هزینه ان بیشتر خواهد شد .
داشتن زبان مشترک با روانشناس برای ایرانیان خارج از کشور:

 قاعدتا خارج از مرزهای ایران زبان دیگری رایج است و هر زبان ریزه کاری های خود را دارد و تا یک نفر بتواند به زبان ان کشور انقدر مسلط شود که بتواند در مورد هر چیزی که میخواهد صحبت کند انقدر مسلط باشد که بتواند راحت مطالبی که در سر او میگذرد را بیان کند زمان بر خواهد بود . اما وقتی که بایک روانشناس ایرانی صحبت میکنند چون زبان مشترک مادری است به راحتی میتوانند صحبت کنند .
داشتن فرهنگ مشترک :

هر فرهنگی ریزه کاری های خود را دارد و از طرفی مواردی در هر فرهنگی رایج است که تا در ان فرهنگ سالها زندگی نکنیم متوجه نخواهیم شد و وقتیکه با یک فردی که فرهنگ دیگری دارد بخواهیم در این مورد صحبت کنیم طبعا قابل درک نخواهد بود . اما زمانیکه با یک روانشناس ایرانی صحبت میکنید به علت فرهنگ مشترک؛ مفاهیم قابل درک خواهد بود .
پیدا کردن راحت روانشناس متخصص :

زمانیکه شما به دنبال روانشناس میگردید نیاز مند این است که بدانید که کدام روانشناس متخصص است و میتواند برای شما راه گشا باشد. قاعدتا پیدا کردن یک چنین فردی برای ایرانیان خارج از کشور راحت نیست و در نتیجه ممکن است فرد مناسب را پیدا نکند. اما وقتی که شما در اینترنت سرچ کنید میتوانید به راحتی روانشناس متخصص که هم زبان مشترک با شما دارد و هم میتواند در حیطه ای که شما نیاز دارید به شما کمک کند را پیدا خواهید کرد.

خدمات روانشناسی قابل ارائه بصورت آنلاین در هامبورگ

مشکلاتی که ایرانیان خارج از کشور میتوانند با آن روبرو شوند

دور بودن از کشور وخانواده میتواند مشکلاتی را برای ایرانیان خارج از کشور بوجود اورد که در زیر فهرست وار به آن اشاره میکنیم .
• مواجه شدن با چالش های روحی زندگی خارج از کشور.
• مشکل در مسائل مالی برای ایرانیان خارج از کشور و مشکل در مدیریت مالی در زندگی .
• مشکل در برقراری ارتباط با دیگران
• داشتن نحوه ی صحیح ارتباط سالم با دیگران
• مشکلاتی که از تجربه حس تنهایی در فرد ایجاد میشود
• ایجاد چالش های جدید افراد خانواده در کشور جدید
و مشکلات دیگری که برای انها ایجاد خواهد شد. فقط دوست عزیر این را بدان که تو تنها فردی نیستی که با این مشکلات مواجه شدی و از طرفی تنها نیستی و میتوانی روی کمک ما همیشه حساب کنی .

بهترین مشاور و روانشناس آنلاین

قاعدتا وقتی که ما در اینترنت به جستجوی یک مشاور و روانشناس هستیم، قصدمان این است که بهترین مشاور و روانشناس انلاین را پیدا کنیم . در اینجا مایلم برای شما ویژگی های بهترین مشاور و روانشناس را برای شما بیان کنم .
داشتن مجوز رسمی برای درمانگر بودن :

اولین شرطی که یک مشاور و روانشناس باید داشته باشد داشتن مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره است . این یک فاکتور خیلی مهم است برای اینکه شما دوست عزیزی که به دنبال روانشناس هستید بتوانید که متوجه شوید که ایا بایک متخصص صحبت میکنید یا با فردی ک خودش را در قالب یک روانشناس معرفی کرده است .
گذرندان دوره های تخصصی :

موضوع دیگر این است که فردی که مشاوره میدهد باید دوره های تخصصی برای ان موضوعی که مشاوره میدهد را دیده باشد چرا که واقعا درمان کار راحتی نیست و نیاز به مهارت و دانش تخصصی دارد .
رازدار باودن:

یکی دیگر از شرایط بهترین مشاور وروانشناس این است که راز دار باشد و شما بتوانید به راحتی و درکمال ارامش با او صحبت کنید و مطالبتان را درمیان بگذارید .
همدلی داشتن :

از ویژگیهای دیگر همدلی بالا است. زمانیکه یک فردی به درمانگر مراجعه میکند قطعا مشکلاتی دارد و این موضوع نیاز به همدلی دارد که اگر یک روانشناس و مشاور این کار را انجام بدهد مراجع احساس خوبی خواهد داشت .
داشتن مهارتهای ارتباطی موثر: 

یک درمانگر خوب باید مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشد تا بتواند با شما دوست عزیز ارتباط برقرار کند .

• شرایط دیگر : داشتن صبر ، ذهن باز ، درونگری بالا ، صداقت و … نیز از دیگر ویژگی های بهترین روانشناس و مشاور انلاین است .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا